led strip voeteneind, aansluiten op interieurverlichting

Forumindex Forums Modellen Astra led strip voeteneind, aansluiten op interieurverlichting

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Gerco

Hoi,

ik ben van plan om een led strip bij mijn voeteneind in m’n astra G te maken, en deze aan te sluiten op de interieurverlichting. zodra ik de deur open doe, dat mn voeteneind en pedalen mooi verlicht zijn.

iemand nog handige tips of ervaringen hiermee?

thnx

mzzl Gerco

LosBallos
      Deelnemer

geen ervaring mee, maar lijkt me wel goed en mooi idee,!!! volgens mij moet dat niet zo moeilijk zijn, de draden zo ver mogelijk naar beneden opzoeken, en dan daar mee verbinden

succes

Gerco

ik had zelf gedacht, om vanaf de binnenverlichting draden te trekken naar beneden (of weet jij toevallig draden van de binnenverlichting bij voeteneind te zitten? dat zou helemaal ideaal zijn :-)

krasy
          Deelnemer

je kan ook stoom pakken van het schakelaartje bij de deur
            (bij deur dicht duwt die het pinnentje naar binnen)

Riket
            Deelnemer

Gaat niet werken denk ik want je interieurverlichting dimt na een poosje als je je deur dicht hebt gedaan en de meeste leds kunnen niet dimmen dan gaan ze knipperen of heb ik het mis?

gertjuh1968

de makelijkse manier is gewoon van je interieurverlichting een + draad te trekken naar beneden.
                de – kan je ergens wel van beneden aansluiten.

Als het gelukt is plaats je ff een foto. wij zijn gek op foto’s :P

krasy
                Deelnemer

@Riket wrote:

Gaat niet werken denk ik want je interieurverlichting dimt na een poosje als je je deur dicht hebt gedaan en de meeste leds kunnen niet dimmen dan gaan ze knipperen of heb ik het mis?

de leds die ik verkoop die dimmen gewoon .
                  enne bij dat pinnentje heb je toch gewoon een geschakelde plus
                  dus dimmen zal die niet doen als je deur dicht doet gaat die gewoon uit .

DarkNL08
                  Deelnemer

Ik heb ook een Astra G en heb dit idee 3 weken terug ingebouwd!

Kabels heb ik vanaf de interieurverlichting (midden boven) gepakt, via deurstijlen naar beneden en daar twee lamphoudertjes geplaatst van Astra G van de sloop.

Ziet er erg strak uit :D

jeroen88

@DarkNL08 wrote:

Ik heb ook een Astra G en heb dit idee 3 weken terug ingebouwd!

Kabels heb ik vanaf de interieurverlichting (midden boven) gepakt, via deurstijlen naar beneden en daar twee lamphoudertjes geplaatst van Astra G van de sloop.

Ziet er erg strak uit :D

foto ssssssssssss :D

gertjuh1968

hmmmm waar zijn de foto’s ??? :D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.