Led plaat verlichting storing & kabelboom auto.

Forumindex Forums Modellen Astra Led plaat verlichting storing & kabelboom auto.

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Riim

Bij deze heb ik eens een vraag..
      Ikzelf rijd met een Astra Gtc uit 2008.
      In deze had ik ledjes gestoken (met canbus) in de plaatverlichting omdat dit wel mooi is.
      Ok geen probleem in de computer tot dat ze branden en ik mijn wagen in achteruit zet, dan gaan mijn parkeersensoren maar af zonder dat er iets achter mij staat… Steek je de originele terug, dan geen last er meer van..
      Hebben er nog meer mensen hier last van gehad? Heb al eens gehoord dat je er misschien nog iets moest tussen steken omdat deze opt zelfde circuit zitten ofso?

& ineens nog een vraag als we dan bezig zijn :D
      Waar komen de kabels binnen bij een GTC? Want ik & een maat (ook met GTC) zouden graag US lights steken maar liefst ook op knop (voor de keuring (apk) & de politie) Dus moeten we even weten waar die kabels naar binnen gaan he..

Alvast bedankt iedereen!
      Groeten Rimco..

Juffer1
      Deelnemer

Die komen niet naar binnen. Lampen worden aangestuurd door de UEC onder de motorkap.
        Of je US lights werkend gaat krijgen is ook maar zeer de vraag gezien het Canbus verhaal.

Zodra je ergens meer of minder stroom gaat afnemen zal het Canbus verhaal direct gaan ingrijpen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.