LED lampjes

Forumindex Forums Overige Auto algemeen LED lampjes

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    OpelJeff
    Deelnemer

Heey een vraag.
      Ik zag van de week bij de Action een led stipje leggen die je kan monteren op je auto bij je koplamp.
      iemand ervaring me deze strips ook de installatie hier van ? Er staat op dat het eenvoudig is.
      Maar niet hoe.

Als iemand ervaring heeft met een ander soort led stripje hoor ik dat ook graag.
      zou het dan in me koplamp willen als dag rij verlichting.

Ik heb dit ook gepost bij de het zafira topic ( want dat rijd ik tegenwoordig )
      maar ik ga er van uit de astra rijders ( wat ik was )
      iet meer ervaring in deze dingen hebben :thumb
      hoop dat dit niet erg is:jerry

Vast bedankt :afro

Anoniem

Let wel, ze zijn niet toegestaan voor de openbare weg ;) Staat in het klein ook op de achterkant :thumb

OpelJeff
        Deelnemer

@Carpento wrote:

Let wel, ze zijn niet toegestaan voor de openbare weg ;) Staat in het klein ook op de achterkant :thumb

Op die van de Action ??? zeker over het hoofd gelezen.
          maar dan heb je er ook niets aan, vind het bij die nieuwe autos wel erg mooi zoals audi , seat etc etc

Anoniem

Ja, ik heb ze toevallig vorige week ook in handen gehad. Heel veel van dat spul is niet goedgekeurd voor gebruik in het verkeer en dan zetten ze er zoiets op als ‘alleen voor showvoertuigen, niet toegestaan in het verkeer’ :sleeping

Owja, dat is alleen maar om zich in te dekken, er zullen mensen genoeg zijn die het toch op de auto aanbrengen maar in het slechtste geval (en je treft een agent zeiksnor) kan het je een boete kosten. Of het ook APK-afkeur zou zijn weet ik niet, zou ook nog best kunnen ;)

OpelJeff
            Deelnemer

Nou dan laat ik dat maar zitten,
              nou las ik veder dat sommige mensen wel LED lampen gebruiken in de auto?
              zijn dit dan alleen die kleintjes voor stadsverlichting of ook de grote H7 geloof ik in me zafira ?
              De astra H en zafira B zijn zo gelijk dus zal wel het zelfde wezen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.