LED lampen voor in de koplamp Unit

Forumindex Forums Modellen Astra LED lampen voor in de koplamp Unit

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #18173229
    wim-v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2005

      Gat in het rubber zou wel makkelijke zijn, of je moet de draden in de kloplampen verwerken (dat heb ik gedaan bij mijn ABM angels, daar komen de draden door de doorvoer heen)..

      Willem

      #18173230
      OpelJeff
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 April 2011

        Ik zou toch wel graag iets van een instructie zien van de filmpjes op youtube word ik ook niet 100% gelukkig.
        Iemand een goed filmpje of foto verslag ???

        #18173231
        OpelJeff
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 April 2011

          enne nog een vraagje als ik zon kitje koop bij lince ? mag aan nemen dat dit een goed merk is ??
          dat ik dan deze
          http://www.lince.nl/Lince-Xenon-Auto/18/Lince–H7R-plus-kit.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;
          of deze neem
          http://www.lince.nl/Lince-Xenon-Auto/199/Lince–H7R-kit.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;

          Als ik niemand wil verblinden, moet er verder op een zafira nog iets gedaan worden of is het plug and play ?? :hmmz

          #18173232
          Juffer1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2006

            Canbus icm Lince xenon zou ik je niet aanraden.
            Heb in de Astra in 6 maanden tijd 5 setjes versleten en garantie is tot aan de deur.
            Spullen worden netjes omgeruild maar de verzendkosten zijn iedere keer wel voor jezelf.
            Daarnaast wordt ik iedere keer de bumper erop en eraf halen ook wel redelijk beu.

            Heb nu een setje van NL power erin in die de helft kost en het al 3x zo lang uithoudt.

            In de Megane had ik ook een Canbus setje van Lince en dat werkte wel prima.

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.