Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › led achterlichten vectra C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 juli 2009 om 20:41 #17500050
Ziet er errug gaaf uit ! (Hebben ze die dingen toevallig ook voor een B station ) :D:hmmz:D:hmmz
17 juli 2009 om 04:35 #17500051origineel gepost door PAASHAAS
Ziet er errug gaaf uit ! (Hebben ze die dingen toevallig ook voor een B station ) :D:hmmz:D:hmmzdank je.. volgens mij zijn die er alleen voor de sedan en hatchback, heb gekeken maar kon er voor de station geen vinden…
grtz lukky17 juli 2009 om 04:58 #17500052origineel gepost door lukky
origineel gepost door sjouke
origineel gepost door lukky
origineel gepost door stefan m.
dan moet je ook niet om onze mening vragen :Pop het eerste zicht zie je niet eens dat het leds zijn, waarom ik om je mening vraag…. heb de mening gevraagd voor dat ik ze er in heb gezet.. vraag toch om je mening, niet om je toestemming.. :fy1
rustig mate … weet hij veel … :P
anyways ziet er (verrassend) Goed uit :thumbup had het anders verwacht … maar :thumbup:agent
als tie niet veel weet… moet tie ook niet zo reageren… maar anyway…. stond er zelf ook van te kijken dat het er wel netjes uitzag, bedankt voor de complimentjes
Uhmm, jij bent er zo te zien eentje die te snel op zn teentjes getrapt is… En sjouke ty he ^^…. dus zo bedoelde ik het niet lukky, maar het kwam wel over alsof je voor onze goedkeuring vroeg.
En het ziet er vrij netjes uit ..
17 juli 2009 om 07:32 #17500053origineel gepost door stefan m.
origineel gepost door sjouke
origineel gepost door stefan m.
dan moet je ook niet om onze mening vragen :Pop het eerste zicht zie je niet eens dat het leds zijn, waarom ik om je mening vraag…. heb de mening gevraagd voor dat ik ze er in heb gezet.. vraag toch om je mening, niet om je toestemming.. :fy1
rustig mate … weet hij veel … :P
anyways ziet er (verrassend) Goed uit :thumbup had het anders verwacht … maar :thumbup:agent
als tie niet veel weet… moet tie ook niet zo reageren… maar anyway…. stond er zelf ook van te kijken dat het er wel netjes uitzag, bedankt voor de complimentjes
Uhmm, jij bent er zo te zien eentje die te snel op zn teentjes getrapt is… En sjouke ty he ^^…. dus zo bedoelde ik het niet lukky, maar het kwam wel over alsof je voor onze goedkeuring vroeg.
En het ziet er vrij netjes uit ..
ik.. :angel . snel op m’n teentjes getrapt.. nee dat niet, maar mag toch om een mening vragen, en toch m’n eigen ding doen.. jij reageert een beetje….. waarvan ik zeg.. ja had ook iets subtieler gekund.. en als je goed leest vraag ik jullie mening, niet of jullie het goed vinden dat ik deze led’s in de veccie zet…
miscommunicatie.. kan gebeuren.. even goeie vrienden hoor
grtz lukky21 juli 2009 om 09:52 #17500054Ziet er goed uit lukky! Ik houd er wel van, misschien ook wel wat voor mijn zilveren vec.
Kun je nog eens een pic maken tijdens remmen? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet.
Groet, Eric
21 juli 2009 om 20:43 #17500055origineel gepost door rickytt3
Ziet er goed uit lukky! Ik houd er wel van, misschien ook wel wat voor mijn zilveren vec.Kun je nog eens een pic maken tijdens remmen? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet.
Groet, Eric
ja zal ik morgen eens doen, moet toch een paar betere foto’s maken
23 juli 2009 om 07:38 #17500056origineel gepost door lukky
origineel gepost door rickytt3
Ziet er goed uit lukky! Ik houd er wel van, misschien ook wel wat voor mijn zilveren vec.Kun je nog eens een pic maken tijdens remmen? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet.
Groet, Eric
ja zal ik morgen eens doen, moet toch een paar betere foto’s maken
thnx. Ik ga op vakantie nu, dus doe rustig aan ;) groet, Eric
23 juli 2009 om 07:58 #17500057origineel gepost door rickytt3
Groet, Eric
Misschien remt ie wel nooit :jerry
23 juli 2009 om 15:27 #17500058origineel gepost door ahrend
origineel gepost door rickytt3
Groet, Eric
Misschien remt ie wel nooit :jerry
jawel.. maar elke keer dat ik op de rem trap ben ik te laat om de foto te nemen hahaha
25 juli 2009 om 09:22 #17500059Flink trainen joh, en dan ff flink de pas erin als je uitstapt :P
26 juli 2009 om 15:20 #17500060origineel gepost door PAASHAAS
Flink trainen joh, en dan ff flink de pas erin als je uitstapt :Pflink trainen… als je me ooit heb gezien… zeg je dat niet meer, word al moe van het woord trainen, hahaha
26 juli 2009 om 16:25 #17500061Nou in het eerste gezicht (die losse foto) zeg ik ook nee.
Maar zie ik het nu op de auto en met de lampen aan heeft het toch wel iets.
Gebeurt niet vaak dat ik van mening moet veranderen ;)7 augustus 2009 om 08:31 #17500062origineel gepost door arjontje
Nou in het eerste gezicht (die losse foto) zeg ik ook nee.Maar zie ik het nu op de auto en met de lampen aan heeft het toch wel iets.
Gebeurt niet vaak dat ik van mening moet veranderen ;)nee maar meestal moet je zoiets in het echt zien, en dan veranderd er een heleboel, zelfde met velgen, sta ik op de meeting in maasmechelen te praten met een verkoper van velgen, vrachtwagen, wandje vol velgen, prijst ie een leuke velg aan… dacht nog dat ziet er niet uit.. zegt ie kijk daar rijd er één met zulke velgen… tja moest toen ook m’n mening bijstellen, zag der onder de auto toch vett uit..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.