Forumindex › Forums › Modellen › Omega › led
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 januari 2010 om 18:06 #17216668
Leuk spul joh die led stadslichten. Eerst al een k*t werk om die lampen erin te krijgen. (accu verwijderen en luchtfilterhuis) toen ging hij eerst rechts stuk. Links staat nu te flikkeren als een stroboscoop,vervolgens zei mijn 100watt superlight dimlicht ook pats. Nee die ledjes zijn hun geld weer waard geweest!!!! AArrggghh gewoon weer bluevision’s erin!! Kan die accu er weer uit!!bahbah bah
25 januari 2010 om 18:20 #17599536Bij Truckstop Joost op Hazeldonk (Grens Breda), verkopen ze Led steeklampen van 12V/24V, die doen het bij me collega al bijna 2 jaar allemaal en bij mij ook al een half jaar..
25 januari 2010 om 18:32 #17599537kijk dan heb jij een betere kwaliteit gekregen dan ik. Leek me al zo sterk dat ze zo snel kapot zouden gaan. Ik dacht zelfs dat led een langere levensduur had dan gewone lampen.
25 januari 2010 om 22:51 #17599538Eh, niet gaan lachen hoor, maar ik zag die LED’s toevallig bij de Karwei (jazeker, die doe-het-zelf-keten) hangen voor iets van € 2,00 per setje, ik dacht dat ik me daar geen buil aan kon vallen en heb ze gekocht. Dat zit er nu een maand in en werkt tot nog toe prima. Controleer alleen wel of ze het doen voordat je de boel weer helemaal inbouwt (tja, de accu ontkom je even niet aan om terug te zetten) want er staat op die LED’s geen + en – en verkeerd om dan doen ze het niet, maar dat is logisch he.
Andrew
26 januari 2010 om 06:34 #17599539Die Gamma dingen heb ik in mijn achteruitrij en remlicht en doen het ook al een maand of 2.
Die in mn koplampen heb ik een maand of 2 eruit gehad en nu weer erin, doen t prima.
26 januari 2010 om 15:18 #17599540Vandaag naat Antwerpen geweest en gelijk effe gestopt op hazeldonk. Nieuwe lampen gehaald en tevens wederom 2 led stadslichten. Sta weer een party te k*tten maar het is gelukt. Maar wat gebeurd er bij het laatste ld lampje??? Ik wil hem eruit trekken uit de koplampunit, heb ik de socket wel in mijn hand maar het kapotte ledje ligt nu in mijn koplamp unit!!! AArrgghhhh!!! Het zal eens mee zitten. Laat hem maar lekker rammelen in de koplamp want heb geen zin om de complete koplamp te demonteren en het glas te verwijderen voor een kapot ledje!!! Maaarrrrr er is weer licht in de duisternis!!
27 januari 2010 om 17:06 #17599541Haha, ben benieuwd hoelang ze het bij jou doen :wors
Die collega van mij heeft er toch wel 1 vervangen zei die, maar 1 van de 10 steek leds is niet echt schrikbarend in 1,5 jaar haha..
Andere collega heeft er 6 en nog geeneen vervangen in 1 jaar, dus toch wel netjes in vergelijking met andere steekled lampen..
27 januari 2010 om 17:14 #17599542Toffe foto man. Brute bakken ook!! Jammer dat het een daf is..(niet lullig bedoelt amigo) Maar het gros van mijn vrienden werkt bij de plaatselijke MAN dus we zijn een beetje MAN minded….
27 januari 2010 om 17:22 #17599543Foto is niet van mij, maar ik heb geen foto van die auto(‘s) (zijn 3 DAF’s met LED’s), in het donker.
We hebben ook paar MAN’s,
Hij had goedkope LED’s, gingen steeds stuk en nu wilt ie ze niet meer :P
We hebben 2 TGS’, eentje met rooie led en eentje met witte,
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.