lead me to the car?

Forumindex Forums Modellen Astra lead me to the car?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242077
    arjen3207
      Lid sinds:
      7 October 2011

      hallo !,

      ik heb een vraag ik heb een opel astra H gtc , maar mijn vriendin heeft een opel corsa D en zij heeft sindskort dat lead me to the car functie geactiveerd doormiddel van der stuurkolomhendels naar achteren ingedrukt te houden en nu gaan der deuren automatisch sluiten als ze begint te rijden en lead me to the car , maar mijn astra H heeft dat ook? want het is een veel uitgebreider auto dus dan moet hij dat toch wel hebben alleen ik krijg het niet voor mekaar .

      dus hoe ken ik hem activeren?

      MVG

      #17926182
      DarkNL08
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 March 2010

        Quote van Engels forum, voor Astra H:

        Here goes mate.
        1. It seems to have been deleted from some late models, particularly export ones.
        2. If it is not then activate by pressing the central locking button on the dash for greater than 3 seconds. If it does not enable it to work at speeds greater than 7-13kmh it probably has been deleted from your model.
        3. See dealer if worried and they may be able to turn it on using tech 2 tool.

        #17926183
        Riket
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 January 2011

          is niet standaard niet mogelijk kan wel met een happylightshow module heb ik ook en werkt echt perfect zeker als je een lichtsensor hebt doet ie het alleen als het donker is

          #17926184
          Maarten
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 July 2004

            Het opslot schieten van de deuren bij het wegrijden (speedlock) is te activeren via Op-Com.

            Lead me to the car verlichting werkt idd met de HappyLightShow module!

            #17926185
            arjen3207
              Lid sinds:
              7 October 2011

              ok dan !! dat is duidelijk ! en Maarten zou je mij misschien iets meer kunnen vertellen over Op-Com? wat houd dat in en hoe zou ik dat kunnen activeren?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.