lead me to the car?

Forumindex Forums Modellen Astra lead me to the car?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232038
    arjen3207
      Lid sinds:
      7 October 2011

      hallo,

      ik heb een opel astra H gtc opc line 2009 , maar ik had hiervoor ook een astra h gtc maar ik heb een vraag mijn vriendin heb een corsa 2007 en zij kan nu sindskort als ze der auto opent dat haar lampen aan gaan en als ze gaat rijden gaan der deuren op slot ! en daar moest ze een paar seconden der bijde stuurhendels naar achteren houden en toen hoorde ze wat en het was geactiveerd en nu heb ik het geprobeert en het werk niet , of ik doe iets fout? of het zit er helemaal niet op wat me nogal sterk lijk want het is een luxere wagen.

      wie kan mij helpen ? thnx MVG Arjen

      #17809168
      chopperbob
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 April 2008

        hoi en welkom

        dat van het rijden en dat dan de deuren opslot gaan kan je alleen met een opcom programmeren ,dus niet bij de dealer(tech 2)

        bij het openen gaat standaard bij mij de binnen verlichting en kentekenplaat verlichting aan, dimlicht weet ik niet of je dat kan programmeren met de opcom, moet ik binnenkort zelf ff gaan uitzoeken, heb namelijk een opcom in bestelling staan

        greetz

        Marcel

        #17809169
        Jefkere
          Lid sinds:
          6 August 2011

          Ik heb deze optie ook op men GTC, maar dankzij de Happylightshow-chip… Dit is een iets duurdere oplossing die nog wat extratjes geeft…
          Ik heb de op-com net zoals Marcel in bestelling staan… bij mij is het om een airbag opnieuw te activeren…
          Om terug te komen op de happylightshow-chip…
          Ik kan veel combinaties kiezen hiervoor (kijk maar eens op http://www.happylightshow.de), wanneer je je auto dan op slot doet gaat de home coming/leaving aan voor een tijdsinterval dat je ook kan instellen, daarnaast hoeft het niet altijd te werken, je kan het namelijk ook instellen dat het werkt wanneer je 2x drukt op openen/sluiten…
          Als je een lichtsensor hebt kan je het ook instellen dat het enkel werkt bij duisternis…

          Jeffrey

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.