Launccontrol/rev limiters schadelijk voor je turbo/motor???

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Launccontrol/rev limiters schadelijk voor je turbo/motor???

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Corsa16V

Dankje er staat ook een onboard video.
      Wat ook wel leuk is aan MSD dat je heel simpel met een potmeter zelf het toerental kan instellen van de launchcontrol en van de eindbegrenzer. Dan hoef je niet van die dure kastjes te kopen. Ook als je gas geeft en je zit boven het toerental van de launchcontrol en laat hem dan terugzakken door de knop in te drukken komt er een klap uit niet normaal.

Ik hoop dat ik snel me andere uitlaat eronder heb!

jarno29-01

dit is zeker niet mogelijk bij nieuwere type bv astra h opc ivm storring misfire onsteking bla bla :hmmz

Corsa16V

Nee niet dat ik weet, MSD zet je tussen je bobine. Bij astra H is het een pen bobine. Bovendien heeft astra H opc een katalysator daar werkt het sowieso niet mee.
          Bij een Opel GT gaat het wel, met de orginele ECU welteverstaan. Word ook begrenst op de ontsteking alleen geen klappen, tc uit en je gaat weg als een malle! Op me werk hebben we al een paar GT’s gechipped met EDS software en launch control.

royv10

ik hou dr ook van! :wors is het op mijn coupe te doen met dat msd ertussen of is dat een probleem met mijn z20let ecu?

Corsa16V

Jij hebt het vaak zat in het echt gezien en gehoord! Wanneer gaan we weer eens samen rijden?

Je coupé is al dik genoeg zonder msd, maar gaat niet werken helaas je hebt een penbobine. Gaat trouwens buiten de ecu om, het is een aparte kast met aparte knop om launch control te bedienen.

royv10

@Corsa16V wrote:

Jij hebt het vaak zat in het echt gezien en gehoord! Wanneer gaan we weer eens samen rijden?

Je coupé is al dik genoeg zonder msd, maar gaat niet werken helaas je hebt een penbobine. Gaat trouwens buiten de ecu om, het is een aparte kast met aparte knop om launch control te bedienen.

klopt maar blijft dik wil het echt nog is een keer hebben… ik hoop snel weer is het siezoen ken me niet snel genoeg beginnen ook weer!

haha thnx :thumb, ja,,, de bobine houd het tegen he.. jammer..
                dan ook maar is keer beginnen met een corsatje turbo bouwen.

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.