Lastig te opschrijven probleem c20let

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Lastig te opschrijven probleem c20let

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    KiLLaHeRTz

Als ik langzaam versnel dan “golft” het, als in je voelt versnelling, dan even vertraging, versnelling etc. Tegenwoordig voel ik het ook als ik het gas vol intrap, dit was eerst niet. Het betreft een standaard c20let in een calibra turbo. Heb de LMM al vervangen omdat de oude kapot was.

Als ik niet genoeg info gegeven heb, roep maar :)

InjectTheVenom
      Deelnemer

Klinkt alsof de turbodruk aan het pulseren is er rinkelt een belletje waar dat aan kan liggen maar weet het zo even niet meer :(

KiLLaHeRTz

Hmm :( heb nieuwe bougies besteld, misschien lost dat iets op. Verder nog iemand die iets weet?

Basgsi
          Deelnemer

de wastegate geeft volgens mij wel eens dit probleem, misschien dat iemand anders dit kan bevestigen?

bd.
            Deelnemer

is het net alsof er iemand met een stiekje aan je auto trekt? dan is het vaak de lambdasonde. alleen moet deze geen problemen geven als je vol gas geeft… :hmmz maar met turbo motoren wil het wel is gebeuren dat je in eens 2 verschillende storingen hebt :swear

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.