Forumindex › Forums › Modellen › Astra › last van piepende remmen hoe kom ik hiervanaf?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 november 2012 om 12:20 #17959892
@NL-step wrote:
jammer dat mensen je niet willen helpen helaas.
Iedereen die hier iets post, probeert je te helpen. Of hoe zie jij dat dan?
@NL-step wrote:
ze zeggen meteen dat je niet geinteresseerd bent als je even niet reageerd sommige mensen werken?
Dat heeft niemand gezegd.
@NL-step wrote:
als het me niet interesseerd moet je het niet persoonlijk opvatten dat lijkt me nogal gepikeerd.
Jij zit met een probleem. Waarom ben je dan niet geïnteresseerd in mogelijke oplossingen? Er zijn er genoeg aangedragen in ieder geval.
@NL-step wrote:
het gaat me gewoon om de beste en liefst goedkoopste oplossing dacht dat ze daarbij me konden helpen op dit forum
“Ze” kunnen je er ook bij helpen op dit forum. Maar als je vervolgens niks laat horen, snap ik wel dat sommige mensen niet meer reageren, want je bent niet geïnteresseerd in hun oplossing. Je kunt i.p.v. niet reageren ook gewoon zeggen dat je geen interesse hebt in een dure oplossing. Komt gelijk heel anders over.
@NL-step wrote:
alleen commentaar heb ik niks aan gelukkig wil wel iemand mijn helpen die heb ik daarom ook gepmed
Daar hebben genoeg mensen op aangedrongen, maar omdat je geen actie ondernam, kwam men met andere oplossingen.
@NL-step wrote:
krijg geen antwoord op me vraag
Volgens mij zijn er talloze antwoorden aangedragen, maar heb je er zelf weinig mee gedaan.
@NL-step wrote:
alleen maar commentaar op de forum
Dat komt omdat je aangeeft dat je er weinig van weet en vervolgens niets doet met de gegeven oplossingen. Sommige leden vinden dat je daarmee hun tijd verdoet, terwijl zij jou proberen te helpen. Dat vindt niet iedereen even leuk.
Als ik je een advies mag geven: lees op je gemak dit hele topic nog eens door (en dan bedoel ik iedere reactie) en denk dan nog eens na over je bovenstaande post. Probeer niet alles negatief te interpreteren, als tekst komen sommige dingen wel eens heel negatief over terwijl het helemaal niet zo bedoeld is.
6 november 2012 om 12:30 #17959893misschien komt het negatief over omdat het niet meer om het subject gaat maar meer over de persoon ik lees elke reactie maar sommige gaan niet meer over het forum onderwerp.
dan verlies je nogal snel je intresse snapte, ik heb alles doorgelezen ik ga binnenkort met lukegraaf en zelf ook kijken wat we er aan kunnen doen.
dus ik heb al gesloten wat ik ga doen. maar ik lees elke regel sommige commentaar heb ik alleen niks aan en dan geef ik er geen reactie op misschien moet ik dat wel doen
maar dan kom ik misschien negatief over snapte.6 november 2012 om 12:41 #17959894Goed, laten we er dan een streep onder zetten. :thumbup
Succes met de reparatie en laat nog even weten wat je hebt gedaan om het piepen te verhelpen! :thumb
20 april 2013 om 10:43 #17959895@RISL wrote:
Goed, laten we er dan een streep onder zetten. :thumbup
Succes met de reparatie en laat nog even weten wat je hebt gedaan om het piepen te verhelpen! :thumb
het is gelukt het waren ind de remschijven en blokken zijn vervangen piepen verholpen alsnog bedankt.
20 april 2013 om 11:22 #17959896je blokken waren zeker verglast…..
en zonder kopervet..
met een randje...zij de muis in het voorhuis
bb
king:20 april 2013 om 14:23 #17959897me remblokken waren op zij de dealer ik zeg kan goed hahahhaa
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.