Laptop start op met standaard instelling

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Laptop start op met standaard instelling

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Makko
    Deelnemer

Mijn laptop Acer Aspire ZG5 start op, en vanuit schermbeveiliging in standaard instelling.
      Daar bedoel ik mee, dat bij start staat “klik op start om te beginnen” en msn moet ik weer instellen met gebruikersnaam en wachtwoord, updates (die ik uit heb) staat weer aan.
      Hij lijkt op te starten met de standaard instelling zoals Windows start als de installatie net voltooid is.

Hoe kan dat?

Makko

Anoniem

Lijkt erop dat je gebruikersprofiel niet helemaal lekker meer is.

Makkelijkste oplossing: een nieuwe gebruiker aanmaken op de computer, bestanden (documenten, muziek, etc.) van het oude gebruikersaccount naar de nieuwe overzetten, en vervolgens vrolijk met de nieuwe gebruiker inloggen ;) Ik gok dat ie daar wel netjes al je instellingen onthoudt ;)

Roelof

Als je de settingen veranderd moet je ook op de OK buttons klikken ipv op het kruisje. Ik zie dit vaak in mijn omgeving gebeuren dat men settingen veranderd maar niet op de OK/SAVE buttons klikt.

Controleer verders ook of je gebruikersprofiel admin of een power user is. Kijk ook als er een virusscanner of iets als een powertool is die de settingen beheert.

Als laatste, kan natuurlijk niet vaak genoeg gezegd worden, controleer op virussen, desnoods even online via housecall.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.