laptop start niet op????

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia laptop start niet op????

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #17471823
    jblfreak
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      ja die had k ook gezien

      #17471825
      eddie V6 CDTI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 May 2008

        @DCAT wrote:

        nu gezien wie zoekt die vindt lol :afro.
        ik leg er meestal een muntje op en wat soldeertin op het muntje zorgen dat het tin smelt en dan nog tussen 2 en 3min laten doorsudderen met heatgun en heb je je solomoment hahaha (90% procent dat het ding weer werkt mvg dcat)
        wij noemen dat reflowen

        Kun je mij vertellen hoe lang hij dan blijft werken heb het met mijn laptop ook gedaan 2 dagen terug en hij doet het nog steeds. (scheelt misschien dat mijn GPU niet erg heet wordt door zware games. :thumb

        #17471824
        RicoW
          Lid sinds:
          14 August 2011

          als je mazzel hebt kan dit lang goed gaan… echter bij zwaardere belasting kan het ook zo over zijn.
          dit is hetzelfde principe als bij playstation 3’s die zo gefixt worden als ze YLOD hebben (Yellow Light of Death)
          sommigen houden het hierna lang vol, maar de meeste sterven weer na een paar weken.

          #17471817
          Roelof
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Juist, chips zijn kwetsbaar en kunnen boven de 100 gragen schade krijgen. Ik heb al vele filmpjes gezien en heb ook 1x een bord gedaan met een verfstripper maar het was van korte duur, na een paar keer vervoeren was het probleem weer terug.

            Nou ja, als die het niet doet heb je er ook niets aan…..

            #17471826
            opelvectra
              Lid sinds:
              29 June 2004

              enige wat je ken doen is de batterij van moederbord een aantal uren los halen en weer terug plaatsen
              lees topic hieronder maar,acer aan en weer uit

            5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.