Lampjes vervangen dashboard.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Lampjes vervangen dashboard.

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260007
    VectraDriver92.
      Lid sinds:
      30 April 2013

      Hallo.

      Ik heb lampje al tijdje stuk van me dashboard. Eerst was ie 3 maand stuk, toen deed ie t plotseling weer, nu dus weer stuk. Weet iemand hoe ik het dasboard waar de kilometerteller etc zit eruithaal ? ben wel beetje technisch maar wil niks slopen. verder werken alle lampen op de asbakverlichting na

      alvast bedankt

      #18167071
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Welke Vectra? A,B of toch C

        Greetz Emiel

        #18167072
        VectraDriver92.
          Lid sinds:
          30 April 2013

          Vergeten erbij te zetten. Vectra B uit 98

          #18167073
          TWA
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 June 2010

            waarschijnlijk maakt ie dan slecht contact…

            loshalen: kappen om je stuur, 3 onderop, 2 als je je stuur een kwart slag naar links en naar rechts draait. als je dan onder je teller kijkt zie je 1 schroef zitten.

            dan bij de middelste lucht roosters, deze roosters door een pasje of iets dergelijks er tussen schuiven om ze los te trekken. Met je lucht toevoer dicht kan je dan de 2 schroeven veilig losschroeven zonder kans dat ze in je luchtkanaal verdwijnen :angel

            na alle schroeven los te hebben gehaald kan je de teller rustig naar voren halen maar let op je display waar temp en datum worden weergegeven: deze kabel moet je nog los koppelen dmv een vergrendeling om te klappen. als deze los is kan je alles voorzichtig los halen.

            succes and greetz emiel

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.