lampjes in dashboard

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum lampjes in dashboard

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    JdB

Hoi mensen,

De Kiekert komt vandaag binnen , hopen dat het werkt …
      Maar de display van mijn boardcomputer is kaduuk, en die wil ik er dit weekend uit gaan halen om het onderdeelnummer te zoeken, zodat ik een nieuwe kan gaan halen …maar aan de linkerkant van mijn dahsboard, bij de toerenteller, is er een lampje stuk, en die wil ik gelijk dan maar gaan vervangen. Ik heb in de how-to’s gekeken hoe ik dat uit elkaar moet halen , en ik denk dat dit mij gaat lukken. Het enige waar ik niet achter kan komen is wat voor lampjes erin zitten. Ik heb het boekje van de auto doorgespit, en op internet gekeken, maar ik kom er maar niet achter.

Iemand enig idee ?

Alvast bedankt.

gr.Jeroen

sw_reijnders
      Deelnemer

volgens mij T5 of T10

wim-v6
        Deelnemer

voor de nacxht verlichting zitten er 2.2watt T10 lampjes

voor de controle lampjes is dit 1.2 watt T5 en voor dynamo lampje 5watt T10

willem

speaker
          Deelnemer

de gewone verlichting in je dash is idd T10

Alleen dan niet gecoat !

scirocco92
            Deelnemer

Zit deze verlichting ook in de knoppen, zoals de eco knop van de ecc?

speaker
              Deelnemer

nee. daar zitten kleinere lampjes in.
                Als je handig bent , kijk dan ff in het how2-topic , daar staat beschreven hoe je ze vervangt voor Leds.
                En zo niet… dan moet je ff zoeken op ebay.co.uk naar replacement bulps , want bij de VOD kan je ze niet krijgen !

scirocco92
                Deelnemer

origineel gepost door speaker
                  nee. daar zitten kleinere lampjes in.
                  Als je handig bent , kijk dan ff in het how2-topic , daar staat beschreven hoe je ze vervangt voor Leds.
                  En zo niet… dan moet je ff zoeken op ebay.co.uk naar replacement bulps , want bij de VOD kan je ze niet krijgen !

Ja die how to heb ik gelezen. En in jouw ouwe vec vondt ik t echt super gaaf. Maar dan moet je alles vervangen vindt ik en dat is me net iets teveel werk. Maar ik ga eens op ebay neuzen, thnx

Mhmm zie dat zo complete switch voor de eco, maar 4 pond kost, ga morgen eens bellen hier naar de Opel sloop, zal niet veel duurder zijn denk

JdB

Nou, ik ben gistermiddag lekker aan het klussen geslagen. Afgezien van het linker ventilatieroostertje ging alles er vrij soepel uit … totdat ik de tellerunit probeerde te verwijderen.

In de how-to stond dat ik dit rustig en met beleid moest doen, maar dat lukte mij dus niet. Ik heb alles vervolgens weer rustig en met beleid weer teruggezet, maar ik wil toch wel weten hoe me dit moet gaan lukken. Zijn er mensen die mij een tip kunnen geven hoe ik die tellerunit er toch uit kan krijgen ?

Alvast bedankt !!

speaker
                    Deelnemer

waar woon je??

JdB

Utrecht-noord, tegen Maarssen aan

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.