Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Lampje linkerrichtingaanwijzer Vectra C2 Station
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 juli 2013 om 20:22 #17259480
Hoi,
mijn linkerrichtingaanwijzer vooraan werkt niet meer. Het ballonnetje is ongetwijfeld stuk.
Klopt het dat de bumper er deels moet afgehaald worden om het lampje te kunnen vervangen?
Iemand ervaring mee?Grtz
25 juli 2013 om 05:59 #18161840Nope, vanuit de achterkant van het knipperlicht een pinpasje eronderschuiven (wel met gevoel anders breekt het plastic klemmetje van het knipperlicht af). Vervolgens kun je het knipperlicht eruitlichten en iets naar je toetrekken om hem helemaal eruit te nemen.
Let wel op dat de kabel niet je frame inschiet als je het lampje loshaalt. Ander moet je weer gaan friemelen om dat kabeltje te pakken te krijgen.
Mocht het niet duidelijk zijn, er is op vectra-c.com iemand die een paar foto’s van deze handeling op het forum heeft gezet. Even zoeken naar side repeaters of iets dergelijks. Ik zal kijken of ik vanavond dat topic nog kan ophoesten. Suc6 :thumb
25 juli 2013 om 06:05 #18161841Dit is hem
http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?81859-How-2-Side-repeaters-removal” onclick=”window.open(this.href);return false;
25 juli 2013 om 06:36 #18161842Gaat om de richtingaanwijzer in de koplamp volgens mij…..
Om hier bij te kunnen dien je het ruitenwisservloeistof hals er af te halen. Zo heb je een klein beetje ruimte.Het is waar dat de vod zegt dat ie de bumper demonteerd. Maar met wat slanke handen en veel geduld is het te doen.
Succes.Groet jraaf
25 juli 2013 om 08:03 #18161843ow sry :(
25 juli 2013 om 08:26 #18161844@jraaf wrote:
Gaat om de richtingaanwijzer in de koplamp volgens mij…..
Om hier bij te kunnen dien je het ruitenwisservloeistof hals er af te halen. Zo heb je een klein beetje ruimte.Het is waar dat de vod zegt dat ie de bumper demonteerd. Maar met wat slanke handen en veel geduld is het te doen.
Succes.Groet jraaf
Het is zelfs mij gelukt met mijn kolenschoppen.
is even lastig maar idd vulpijp weg en even de kap van de accu omhoog.Als je hem los hebt controleer even de conectors waar de fitting in gaat, deze wil nog wel eens corroderen.
25 juli 2013 om 15:34 #18161845Hoplaa, ik weet morgen weer wat doen! Het overactief knipperen van de richtingaanwijzers begint me te irriteren :swear
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.