lampje dashboardkastje Astra H 2007 blijft branden

Forumindex Forums Modellen Astra lampje dashboardkastje Astra H 2007 blijft branden

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    markdjmb
    Deelnemer

Vandaag kwam ik erachter omdat mijn lampje er uit lag dat het lampje van het dashboardkastje van mijn Astra H 2007 blijft branden.
      Kan iemand mij hiermee verder helpen?

bart-gsi
      Deelnemer

Check je schakelaar eens in het kastje als je die indrukt dat het lampje uit gaat.. Zo niet is die kapot…

markdjmb
        Deelnemer

Welke schakelaar bedoel je dan precies?

bart-gsi
          Deelnemer

viewtopic.php?f=5&t=142262

Hier staat hoe je het kastje kan verwijderen.. Dan vind je de schakelaar aannde zijkant van het kastje…

markdjmb
            Deelnemer

Ja dat is exact wat ik ook heb.
              Hij is bruin bij die schakelaar idd. Dus ff een nieuwe halen of op de sloop kijken voor een andere.
              Thx !!

opel-mark
              Deelnemer

bekend probleem, nieuwe halen EN een led lampje in plaatsen, het originele lampje wordt veel te heet waardoor het gaat smelten, kies een gewoon led lampje, hoeft niet meer dan 1 euro incl verzenden te kosten via e-bay, beslist geen canbus led gebruiken want dan heb je nog alle warmte in de lamphouder.

markdjmb
                Deelnemer

Kun je deze overigens alleen bij de dealer bestellen of…? Wat is de originele benaming er voor en/of onderdeelnummer?

bart-gsi
                  Deelnemer

ik denk als ze alle jaren het zelfde gebleven zijn dat je zelfs nog op de sloop diverse houders kunt halen ( uit een astra F/G, zafira A, vectra A/B, corsa B/C).. en dan bij een auto onderdelen handel een lampje kan kopen.. ben je goedkoper uit dan bij de dealer… de dealer vraagt er vaak veel meer voor..

opel-mark
                    Deelnemer

@markdjmb wrote:

Kun je deze overigens alleen bij de dealer bestellen of…? Wat is de originele benaming er voor en/of onderdeelnummer?

de mijne heb ik 2e hands overgekocht van iemand die er toevallig nog een had liggen dus bestelnummers weet ik hier niet van.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.