Lampje airbag 2 dashboard

Forumindex Forums Modellen Insignia Lampje airbag 2 dashboard

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268725
    Vbootje
      Lid sinds:
      2 August 2010

      Goedemorgen allen,

      Mijn ouders hebben een Insignia gekocht uit 2010, klopt het dat daarbij het oranje airbag 2 lampje blijft branden, wat op de middenconsole zit? Bij een Zafira gaat deze namelijk na een tijdje uit.

      Ik hoor het graag

      Groeten
      Vincent

      #18258246
      RvDoesje
        Lid sinds:
        19 January 2014

        Hallo Vincent,

        Bij mijn insignia blijft deze ook branden.

        #18258247
        GerardH69
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 August 2014

          Het lampje blijft zover ik weet alleen branden als de airbag uitgezet is.

          Bij mijn insignia zit er een draai schakelaar aan de passagierskant aan de rechterzijde van de console. Daarmee zet je de airbag uit

          #18258248
          RvDoesje
            Lid sinds:
            19 January 2014

            Als de airbag is ingeschakeld, dan brand het oranje lampje met on. Als die uitgeschakeld is brand het lampje met off.

            #18258249
            Hisense
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 February 2014

              RvDoesje heeft gelijk , ditzelfde is ook bij mij in mn insignia uit 2010. De lampjes geven aan in welke modus de airbags staan

              #18258250
              GerardH69
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 August 2014

                Ik heb vandaag speciaal daar naar gekeken en er zijn inderdaad twee lampjes/indicatoren. De ene geeft aan dat de airbag aanstaat en de andere geeft aan dat hij uit staat.

                En de derde indicator geeft aan dat de passagier geen autogordel draagt.

                Ik heb mij dus vergist…

                #18258251
                Vbootje
                  Lid sinds:
                  2 August 2010

                  Dank jullie wel voor de antwoorden, ik hoopte eigenlijk dat er manier was dat deze automatisch uit ging zoals bij de Zafira

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.