Lampen vectra c

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Lampen vectra c

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Kronkels

Een vraagje voor ik zondag, mooi weer yesss, eindelijk onder de motorkap duik. Mijn BC geeft aan rechterlamp kapot, klopt ook, dus even snel gekeken in gebruiksaanwijzing welke type ik moet kopen, niets te vinden, dan maar Duitse vraagbaak erbij, staat in H7, nog even op kenteken gekeken op carpartsdirtect, kom ik H1 tegen en als klap op de vuurpijl, in mijn auto lag bij aankoop reserve lamp in dashboard kastje hier staat op H4. :cry

Wat moet ik nu kopen, wat is de standaard halogeen lamp van de Vec C. Ja ik weet het kan ook even een lamp er uit halen en kijken maar nu even geen tijd en lamp vervangen zal wel heel gevecht worden, niets gaat nog eenvoudig bij “moderne” auto’s. Bij mijn vorige auto, Nissan Note, kwam ik er iig met geen mogelijkheid bij met mijn worste vingers en bij de Vectra moet ik geloof ik in ieder geval het luchtfilter er eerst uithalen.

Iemand nog tip over welke lamp meeste lichtopbrengst geeft van het type dat ik nodig heb?

wim-v6
      Deelnemer

H7

ashok1978
        Deelnemer

idd h7

Kronkels

dank u heren, H7 gaat het dus worden en dan maar gelijk alle 2 de kanten vervangen ook

wim-v6
            Deelnemer

welk het beste inderdaad, anders krijg je licht verschil.

de goede in het doosje reserve lampen..

Willem

GTS2.2DTI
              Deelnemer

Tipje, ik heb ze er van de Action inzitten. Kosten echt geen drol daar en dien van zitten er al meer dan een jaar in :thumb

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.