Forumindex › Forums › Overige › Fotografie & Photoshop › lampen shopje gevraagt corsa.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 maart 2010 om 16:10 #17218907
hallo..
ik heb sinds een week deze corsa maar nu wil ik binnenkort mijn koplampen en achterlichten gaan vervangen.
maar ik weet niet wat het mooiste staat.. ivm de combi tussen kleur en lamp.. auto is blauw/paars maar wat is dan mooier chroom of zwart..
wie wil deze lampen in de auto zetten.. hoeft niet mooi te worden als ik maar even een indrukje kan krijgen van wat het mooiste staat..
ik hoop dat dit niet teveel gevraagt is.:angel
hierbij de auto..(voorkant is van mijn auto achterkant hier van het forum af.is wel dezelfde kleur)
en hierbij de achterlampen die ik graag even op de auto wil bekijken.
de zwarte lexus leds
de chrome lexus leds.
en de smoke leds.
en dan heb ik voor de voorkant devil eyes
in het chrome
en in het zwart
en dan tot slot de angel eyes.
in het chrome
en in het zwart
ik hoop dat iemand hier even mee aan de slag wil en dat de fotos goed zijn..
maar zoals eerder gezecht gaat het om een inruk niet of dat het er “net echt” uitziet.
alvast bedankt.
mvg benno(lambo452)
25 maart 2010 om 11:17 #17632986smoke leds, en smoke heldere koplampen.
25 maart 2010 om 11:56 #17632987ik weet het nog niet de twijfel is er nog altijd..
maargoed gewoon even vragen aan de winkel of ik even kan en mag kijken welke ik mooier vind staan..
en de mooiste neem ik :D
26 maart 2010 om 10:05 #17632988Heey,
Ik vond het wel weer effe grappig om te photoshoppen dus ik heb je verschillende soorten koplampe erin gezet. Of het ook een goede impressie geeft weet ik niet want de belichting is in het echt natuurlijk anders.
Led
http://i44.tinypic.com/raykn4.jpg
Angel Black
http://i40.tinypic.com/akuo.jpg
Angel Chrome
http://i40.tinypic.com/nxvxol.jpgSuc6 met kiezen, ik heb dan een Tigra met dezelfde kleur en ik ga er van die Dayline leds black inzetten.
Maarja het is natuurlijk jou keuze :)26 maart 2010 om 11:35 #17632989die dayline zijne wel tof.. je ziet vrijwel niets maar wel de led lijn en het grote licht is net een oog :D maar die donkere angels zijn ook wel stoer.. maar de chrome zijn ook wel leuk :hmmz
bedankt voor het shoppen :kewlpics
gr benno
28 maart 2010 om 10:06 #17632990geen dank, lol je bent er dus weinig mee opgeschoten ik zou zeggen koop ze alle drie ;) haha suc6 met kiezen.
8 april 2010 om 19:44 #17632991ik heb chrome angel eyes gehad en heb nu zwarte derin
en zwarte led achterlichtenchrome
zwarte
zwarte led achterlichten
8 april 2010 om 20:02 #17632992origineel gepost door kapelleboer
ik heb chrome angel eyes gehad en heb nu zwarte derin
en zwarte led achterlichtenchrome
zwarte
zwarte led achterlichten
mooie fotos/ mooie auto.
zo is het vrij duidelijk.. hoeft het niet eens geshopt te worden :D
ik denk dat ik toch voor alles chrome ga.. crome angels(aangezien daylines nog niet betaalbaar zijn met mijn salaris)
en dan chrome heldere achterlichten of chrome leds..
en dan mijn gepolijste wielen eronder (als ze af zijn)
ik denk dat dat een mooie combi wordt..
thnx voor de pics..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.