Lampen gewonnen ebay

Forumindex Forums Modellen Astra Lampen gewonnen ebay

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    black_astra

http://www.ebay.nl/itm/181324218427?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Ik heb de lampen in bovenstaande link gewonnen. Heeft iemand ervaringen met deze verkoper/lampen?

gtw

beetje laat denk ik, nu kom je daar vanzelf achter, want je bent dan verplicht om te betalen, als je de koper echt bent
        anders krijg je echt negatieve dingen om je oren

TeamWest
        Deelnemer

Verzenddetails:
          Wordt verzonden naar: Verenigd Koninkrijk

Maar in de product details:
          PLEASE NOTE: IF YOU LIVE IN THE HIGHLANDS, NORTHERN IRELAND OR WORLDWIDE PLEASE MESSAGE US FOR A SEPARATE POSTAGE QUOTE.

In een geval als deze neem ik altijd van te voren contact op met de verkoper om verzending naar Nederland voor te stellen, en het tarief daarvan te bepalen.
          Nu zit je op EUR 61,96 ex verzending, ik zou zsm contact opnemen met de verkoper, mocht je interesse houden (ivm, verzenden naar Nederland, wat kost dat).

Wat de verkoper betreft, 2592 transacties, met een 100% positieve rating, dat zit wel snor.

StinG

Hij heeft bij zijn naam staan: 100% Positieve feedback
            Dus dat zal wel snor zitten

Flinke prijs zie ik staan, was een spuitbus voor je eigen achterlichten niet goedkoper ?
            Want volgens mij zijn die op ebay ook gespoten

dion87

heb het zelf gedaan, setje achterlichten koste me 40 euro en een bussie backlight kost 10 euro.
              voor een hatch kan het vast nog goedkoper, want de lichte variant achterlichten liggen voor het oprapen.

en als het weer aantrekt, ook nog een setje rood maken.

xladage
              Deelnemer

Staat van object:
                Opgeknapt door de verkoper

Zou dus idd zomaar zelf gedaan kunnen zijn (gespoten).
                Daarnaast: deze lampen zouden zomaar niet door de keuring kunnen komen.
                Als het zelf nabehandelde lampen zijn, verliest de lamp zijn keuringscertificaat.
                Als je staande gehouden wordt of een APK hebt, zou je nog wel eens een probleem kunnen hebben.

Iig loijken de lampen geen keuring / certificaat te hebben in deze staat

dion87

het gaat er vooral om dat de reflectoren nog steeds zichtbaar zijn.

miral astra

Als er een reflector ergens achter op zit kun / kan je de achterlichten niet afkeuelren.

maaaar de politie denkt hier heel anders over. Sucses met je achter lichten.

Ray2712
                    Deelnemer

Hier een stukje uit de APK-regelgeving:

Artikel 5.2.55, lid 3:

De glazen van de lichtarmaturen mogen niet zodanig zijn beschadigd, gerepareerd of bewerkt dat de lichtopbrengst en het lichtbeeld dan wel de functie nadelig worden beïnvloed. Hierbij is het bepaalde in Aanvullende permanente eisen, artikel 128, van toepassing.

Artikel 128, lid 1:

De glazen van de lichtarmaturen mogen niet zijn bespoten, geverfd of beplakt.

xladage
                      Deelnemer

Dat dacht ik dus ook. En dit lijkt wel op “bewerkt dat de lichtopbrengst nadelig wordt beinvloed”

Had zelf op mijn eerste auto smoke achterlichten met TUV keuringscertificaat (dus niet zelf gedaan), zelfs daar was discussie over toen ik bij een algeheel controlle stond. Omdat niet alle TUV ook in Nederland s toegestaan.

black_astra

Heb ze toch maar niet genomen, Geen zin aan gezeik

Anoniem

das dan niet zo mooi

ebay werkt ff anders ;)
                            dan b.v marktplaats waar je de verkoper met de zooi kan laten zitten :argue :argue

hoewel ik dat ook heel erg :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 vind
                            dan moet je je van te voren maar bedenken

vind het geen manier van zaken doen
                            helaas denken er steeds meer ……….er zo over dat alles maar kan
                            want ik zit thuis veilig achter m,n pc,tje wie maakt me wat :puke

sorry maar kan me er best wat kwaad om maken
                            ben vaak zat voor jan lul thuis gebleven
                            omdat er weer eens iemand niet z,n afspraken na kwam………..

“vroeger”had je nog normen en waarden bij je opvoeding
                            tegen woordig enkel nog voeding lijkt het wel ;)

Arjen
                            Deelnemer

Je ziet ook steeds meer: “Wij versturen niet naar Nederland”. En dat is niet voor niets natuurlijk…… Het is namelijk geen enkele moeite extra om iets vanuit Duitsland naar Nederland te sturen.

black_astra

@louwe 16 klepper wrote:

das dan niet zo mooi

ebay werkt ff anders ;)
                                dan b.v marktplaats waar je de verkoper met de zooi kan laten zitten :argue :argue

hoewel ik dat ook heel erg :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 vind
                                dan moet je je van te voren maar bedenken

vind het geen manier van zaken doen
                                helaas denken er steeds meer ……….er zo over dat alles maar kan
                                want ik zit thuis veilig achter m,n pc,tje wie maakt me wat :puke

sorry maar kan me er best wat kwaad om maken
                                ben vaak zat voor jan lul thuis gebleven
                                omdat er weer eens iemand niet z,n afspraken na kwam………..

“vroeger”had je nog normen en waarden bij je opvoeding
                                tegen woordig enkel nog voeding lijkt het wel ;)

Nee ik had de verkoper van te voren al een bericht gestuurd dat als het illegale lampen in Nederland zijn ik ze dan niet hoef te hebben. En als ze geverfd waren ik ze ook niet hoefde.
                                Maar hij stuurde mij niks terug dus kon ik alles ook niet weten. En hij gaat ze nu aan de 2e hoogste bieder verkopen. Hij vond het verder geen probleem.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.