Ik heb reeds na aanleiding van de fout code p0141 en p0036
de lambdasonde vervangen maar de code blijft nog steeds en de engince check light
brand nog steeds.
Nou vroeg ik me af of ik hem nu moet laten resetten of dat dit normaal automatisch gaat.
Het is precies dezelfde alleen van bosch, Maar het leuke is nadat ik hem erin had gezet met een harde reset (Accu Los) Bleef de lamp uit toen ik een klein ritje maakte maar daarna ging hij weer aan wat ik dus raar vond.
wat opeltje17 zegt.. misschien een kabelbreuk…
kan als een zeur overkomen maar wil het 100% ff weten aangezien bosch heeft ook universele.. heb je er zelf de oude stekker aangeknepen of zat deze er al aan??
die hieronder namelijk is er eentje waar je zelf een draad aan moet knippen…en die vind je opeltje niet zo erg leuk om mee samen te werken…
wat opeltje17 zegt.. misschien een kabelbreuk…
kan als een zeur overkomen maar wil het 100% ff weten aangezien bosch heeft ook universele.. heb je er zelf de oude stekker aangeknepen of zat deze er al aan??
die hieronder namelijk is er eentje waar je zelf een draad aan moet knippen…en die vind je opeltje niet zo erg leuk om mee samen te werken… http://s800.photobucket.com/user/gewoonmaf/media/bosch-universal-oxygen-sensor-0258986501_zpsub5nxnrb.jpg.html
Nee het is geen universeel heb extra gelet op een met stekken gewoon voor de zekerheid dat er geen los contact zou zijn, Maar heb wel olie gevonden in de kabel van de lambdasonde en de stekker (de oude lambda) waarna ik de kabels heb nagekeken en heb schoongemaakt.
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.