lambdasonde

Forumindex Forums Modellen Astra lambdasonde

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    korsuize

ik heb mijn astra uit laten lezen geeft een lambdasonde fout
      kan ik nu gewoon een andere in zetten van een astra of zit er verschil in want hier hebben ze er nog een paar in de sloop
      grt korsuize

miral astra

origineel gepost door korsuize
        ik heb mijn astra uit laten lezen geeft een lambdasonde fout
        kan ik nu gewoon een andere in zetten van een astra of zit er verschil in want hier hebben ze er nog een paar in de sloop
        grt korsuize

haal de oude eruit en neem die mee naar de sloop.
        er zijn verschillend lambdas.
        ik heb geen idee wat voor motor jij heb en wat voor type astra. (is wel makkelijk om te weten):angel

persoonlijk zal ik naar BREZAN gaan met het kenteken en een nieuwe bestellen:D

G1zm0

Heb um toen bij brezan gehaald. Mijn astra gaf ook een lampje dat de lambdasonde niet meer goed was.
          Sindsdien geen problemen meer gehad!

AsconaC20NE
          Deelnemer

vergeet niet;

de lambdasonde meet de uitlaatgassen, als die foute waarden meet kan dat ook komen doordat er ergens iets met de inspuiting of zo al fout gaat, terwijl het lampje gaat branden.

Heb een paar keer gezien dat het lampje ging branden, nieuwe sensor er in (duur!) en het probleem niet verholpen, uiteindelijk bleek het ergens anders in te zitten waardoor de lambdasensor van slag raakte.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.