"Lam" tankklepje

Forumindex Forums Modellen Corsa "Lam" tankklepje

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Mintje
    Deelnemer

Mijn tankklepje is lam. Bij iedere bocht naar rechts gaat ie open en bij iedere bocht naar links weer dicht.
      Kan ik zo iets tweedehands bestellen?
      Is het klepje te demonteren van het mechanisme?
      Weet iemand waar ik evt. een mintgroen klepje + mechanisme kan bestellen? (Liever niet de dealer:) )

bart-gsi
      Deelnemer

Op de sloop uit een andere corsa schroeven… Klepje open en 2 kruisschoeven los halen komt de klep met mechanisme los… Ik denk dat het pinnetje aan de binnenzijde vannde klep weg is deze valt normaal op een pinnetje als je CV hebt gaat deze mee op slot namelijk…

Mintje
        Deelnemer

Dank je, helder. Rest mij alleen de vraag nog of het klepje los te maken is van het mechanisme. Wordt de zoektocht wat makkelijker van.

bart-gsi
          Deelnemer

klepje kun je overzetten inclusief mechanisme.. zit eraan vast en gaat gelijk mee over

zo ziet deze er los uit

Mintje
            Deelnemer

Ai, das jammer. Moet ik er nu dus 1 in de goede kleur zien te vinden.

bart-gsi
              Deelnemer

of eentje vinden, opschuren en overspuiten in kleur… is denk ik een middagje schuur en spuit werk.. een tankdopje valt mee in vergelijking met een complete auto… of je pakt plastic dip.. scheelt schuren

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.