Laat ik me ook nog eens voorstellen….

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Laat ik me ook nog eens voorstellen….

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272905
    Thomas H.
      Lid sinds:
      23 June 2015

      Ik realiseer me dat ik mij nooit voorgesteld heb…

      De naam is Thomas, 33 lentes jong, en sinds twee week in het bezit van een Opel Astra G NJoy, met een Z16XE. 122.000 op de teller, uit 2003. De wagen bevalt zeer goed tot nu toe, is eigenlijk gewoon in zeer goede conditie.

      Na 10 jaar Japans rijden (Mazda 323c, Nissan Almera GTi, Nissan Skyline R33 en Mazda 323f) was het nu eens tijd voor wat anders. Nooit gedacht dat ik Duits zou rijden, maar het bevalt tot nu toe zeer goed.

      #18291590
      Corsaliefhebber
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 February 2012

        :thumb :thumb Welkom op het opel-forum :thumb :thumb

        #18291591
        bassie16V
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 January 2007

          Welkom… :thumb

          #18291592
          SimpleFace
            Lid sinds:
            14 July 2014

            Foto’s van de Skyline? :kewlpics En de Opel natuurlijk..

            #18291593
            Thomas H.
              Lid sinds:
              23 June 2015

              Moet van de Opel nog even leuke foto’s maken, de Skyline…. Ik ben niet degene op die foto trouwens, da’s een kennis van me die regelmatig hielp met sleutelen. Ik heb deze auto intussen al een aardig tijdje niet meer, is drie jaar geleden verkocht. Motorschade, en ik had de wagen al te koop staan omdat de maandlasten te hoog waren. Het was een R33 GTST, met een RB25DET. 2,5 liter 6 cylinder turbo, standaard 250pk.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.