Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › laat hier je schade zien(?)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 november 2010 om 23:57 #17745211
eerste keer de weg op in de sneeuw met de tigra.
en toen stond er een lantaarnpaal in de weg.
Schade: 2000 euroje auto op een parkeer plaats laten staan en dan een hufter die tegen je auto aan rijdt.
natuurlijk zonder briefje!
Schade 750 euroen de laatste door een kopstaart botsing.
kwam een auto van rechts en ik stopte achter de corsa voor me,
en de auto achter mij reed op mij en werdt opgedrukt op me voorganger!
schade: 3250 eurode auto die bij mij achterop zat:
en nu ziet ie er zo uit:
11 november 2010 om 00:40 #17745212godzijdank niet me eigen auto maar kon het jullie niet onthouden , deze auto had de klant 2 weken en toen raakte hij uit de bocht.
alleen ze schouder was uit de kom maar verder alles ok.zou tevens een goede zijn voor “raad t plaatje”
11 november 2010 om 00:47 #17745213peugot 206
11 november 2010 om 10:37 #17745214Astra F sw C18XE
3,5 keer over de kop, eindigen onder water in een boerenvaart:cryNa 3 dagen liep het water er nog uit:jerry
bambi terug koppen met mn gsi 8v
Buurmeisje zonder rijbewijs parkeert papa’s auto tegen de calibra, zonder iets te zeggen:
Ford mondeo
Calibra
14 november 2011 om 21:58 #17745215@Bu5t3d wrote:
eerste keer de weg op in de sneeuw met de tigra.
en toen stond er een lantaarnpaal in de weg.
Schade: 2000 euroje auto op een parkeer plaats laten staan en dan een hufter die tegen je auto aan rijdt.
natuurlijk zonder briefje!
Schade 750 euroen de laatste door een kopstaart botsing.
kwam een auto van rechts en ik stopte achter de corsa voor me,
en de auto achter mij reed op mij en werdt opgedrukt op me voorganger!
schade: 3250 eurode auto die bij mij achterop zat:
en nu ziet ie er zo uit:
moet dat nou :( ik was dus idd de voorste corsa :cry
16 november 2011 om 19:45 #17745216Schade op de Combo, van een Bijna nieuwe (nog geen 3 maanden oude) BMW 320d Efficient Dynamics, met een hoop luxe erop..
De BMW was er overigens erger aan toe… bumper in een V motorkap geknikt, Grille compleet aan vellen, Koplamppootjes (Xenon lampen) gebroken…
1-0 voor Wim (Kassa :D), en 1-0 voor de Combo…
schade op de Combo:
Willem
16 november 2011 om 23:16 #17745217Driften zonder sper is een absolute NO GO!
Tevens de rede dat de manta op stal is gegaan voor restauratie & preparatie :thumbupUploaded with ImageShack.us
17 november 2011 om 14:48 #17745218@commodoreboy wrote:
eerste auto toen ik mn rijbewijs haalde was een blauwe calibra en die heb ik 2weken na het gehele overspuiten over de kop laten gaan omdat ik in een bocht niet op de weg lette en gewoon rechtdoor ging.
toen paar jaar un witte vectra2000 gereden en die ingeruild op een groene calibra en die de dag voor dat ik alle rieger spoilers wilde laten spuiten ook over de kop gejaagd omdat het heel mistig was en glad ,was de auto niet op de weg te houden.
ja een derde calibra komt er voor mij niet.
ik probeer nu voorzichtig in een blauwe opel commodore gse te gaan rijdenHad ik van jou het rieger setje gekocht dan in Limburg?
GR.
Pastra -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.