kvs temp corsa c

Forumindex Forums Modellen Corsa kvs temp corsa c

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    richardschaeks
    Deelnemer

Beste,

betreft corsa c augustus 2006 kmstand 73400 km
      Z10XEP,

De temperatuur op het dashboard komt niet boven de 88 graden uit tijdens het rijden?( ook niet op de obd2 uitleestool)

is dit normaal voor een 3 cillinder? me vorige x12xe had dit ook maar na de thermostaat te vervangen kwam deze op 92 graden uit en werd zuiniger,

verbruik vind ik ook tegen vallen namelijk, 1 op 16 gecombineerd

mvg,

richard

johanhummer9
      Deelnemer

Ik vind 1 op 16 best netjes , aangezien zon 3 cilindertje volgens toch wel aardig moet werken.

En tja temperatuur , word die wel warmer als die een poosje stationair staat te draaien? Je zou eens de thermostaat vervangen zit niet zo moeilijk bij die motor

TedMechanic
        Deelnemer

@johanhummer9 wrote:

Ik vind 1 op 16 best netjes , aangezien zon 3 cilindertje volgens toch wel aardig moet werken.

Inderdaad, die van mijn zus doet ook 1 op 16, vind ik ook best netjes.

richardschaeks
          Deelnemer

Thermostaat toch vervangen voor me eigen gemoedsrust, temp is nu 91/92 graden en verbruik is duidelijk de betere kant op gegaan 1 op 17.4 laatste 2 tanks gemiddeld, temp werd ook stationair niet hoger voorheen en nu wel, de vin werkt igg wel dus! En daarbij vond ik de koelslang van de thermostaat naar de radiateur erg dik als die warm was! Me vorige b corsa x12xe deed ook al 1 op 16 vrij gemakkelijk!

Haasje17
            Moderator

Volgensmij bestaan er voor deze motoren zowel 88 als 92 graden thermostaten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.