kunststof/plastic vraagje

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer kunststof/plastic vraagje

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    kadettje-89

hallo allemaal omdat er geen echt goede topic voor is vraag ik het hier maar.een maatje van me heeft een scooter en die heeft zij schade gehad nu heb ik voor hem nieuwe kappen kunnen regelen.maar nu zijn er bij sommige kappen geen ophang klemmetjes.dus dacht ik van dan haal ik van zijn oude kappenn de ophangbeugels eraf en smelt ik op de nieuwe kappen.nu heb ik een soldeer staaf met een punt eraan.is dit zo aan elkaar te smelten.en dat ik als de beugels vast zitten met een andere stuk plastic/kunstof voor de ckerheid een nieuwe laagje erover smelt.laat maar wat horen.grtzzz

McKaamos
      Deelnemer

Ik denk dat je beter een sterke soort lijm kan pakken. Bison Nexus lijm zou zich goed moeten lenen voor dergelijke doelen. Werkt goed met hard op semi flexibel.

Heb het ook gebruikt om m’n schoen te repareren. Stalen grill aan de achterkant gebroken en direct op het rubber van de zool vast gelijmd. Houd tot op de dag van vandaag nogsteeds prima.

[size=-2] (En als je het verhaal niet vat wbt stalen grill op een schoen, moet je even zoeken naar New Rock Reactor boots)[/size]

champo
        Deelnemer

Als je plastic aan plastic wil plakken moet je hetzelfde soort plastic gebruiken als toevoeging. Ja gaat dan zeg maar lassen. Er is wel speciale 2 componenten lijm, maar die heb ik in de winkel nog niet gezien.

Febe
          Deelnemer

Om ijzeren beugels aan polyester te lijmen heb ik PU-kit gebruikt.
            Geschikt voor het verlijmen van (oudere) autoruiten.
            Met een kitpistool aanbrengen, droogt op als rubber.
            De voorschermen van mijn Lotus-7 zitten hiermee al jaaaren goed vast.

Verkrijgbaar bij Brezan ed.

Roelof

Bison combi power of anders met matjes glasvezel, is wel het beste.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.