Wie o Wie heeft er toevallig zon kunstofbakje liggen wat helemaal aan de voorkant op je motor geschroefd zit.
Kleur zwart en er staat op turbo diesel. Gaat een dikke slang op en een kleiner slangetje verdwijnt er na de turbo.
Ik weet niet of het een kwaaltje is dat die dingen lekken. :wtf.
maar kan hem nergens vinden.
Hmmm was ik al bang voor.
Even een algemene vraag dan. Zou iemand als die toevallig op de sloop is kunnen kijken of er 1tje staat.
heb hier in de omgeving nijmegen gekeken maar daar staat er nergens 1. en bij de vod kost zon bakje tegen de 150 euro.
weet je zeker dat het de luchtbak is,meestal zijn het de slangen bij de klemverbindingen was mij ook het geval
en bij je vorige berichten omtrent de olielekkage dat als die daar ergens lekt komt de olie op de koelvin en deze gooit hem richting accu en radiator
Nouja ik zag vorige keer toen ik toevallig verder aan het speuren was dat het bakje compleet rondom is gekit. Hij heeft ooit een aanrijding gehad. En alle slangen heb ik gecheckt. overigens zit dat bakje ook boven mijn ventilator. tis opzich niet veel wat hij lekt maar net genoeg om er een zooitje van te maken. :swear.
Zal een kijken of ik dat bakje zelf nog een keer goed kan dichtmaken… :hmmz
denk niet dat dat lukt,er komt namrlijk te veel druk op van de luchtdruk van de turbo,als ik er een op de sloop tegen kom zal ik het je laten weten,maar wat die olielekage betreft dit kan ook nog van de EGR klep komen.
deze willen graag aan de onderkant lekken