kunstof tussen achterbumper

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum kunstof tussen achterbumper

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    henry.kummeling
    Deelnemer

een kleine vraag is het zwarte kunstof stuk wat onderaan de bumper zit {vectra c2 } te spuiten in kleur ??of gaat de verf er naar een poos af .
      gaarne :kewlpics

vanieba
      Deelnemer

Is zeker te doen, ik heb het wel in de kleur, alleen wel laten doen door een goede autospuiter.

jraaf
        Deelnemer

Yep, heb mijn sideskirts ook gedaan. Kwestie van de grondlaag minstens 3 keer aanbrengen en tussendoor fijn opschuren. Hier zie je mooi het verschil met de voorlip welke ik niet heb mee gespoten omdat ik uiteindelijk toch de voorkant ging verbouwen :afro

Groet jraaf

kadettgte@freeler.nl
          Deelnemer

Dat wil ik met de zij en achterlip ook gaan doen , moet je daar nog een speciale grondlaag voor gebruiken, de voor lip was al gespoten ( was wel in een andere kleur dus alleen met 320 fijn geslepen)
            gr leo.
            http://img543.imageshack.us/img543/962/marktplaats003.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;.
            http://imageshack.us/photo/my-images/221/zonneweringvectrac004ue.jpg/” onclick=”window.open(this.href);return false;

henry.kummeling
            Deelnemer

ziet er allemaal top uit :thumb
              nu mijn vectra toch bij de spuiterij staat kan dat meteen gedaan worden

vanieba
              Deelnemer

@kadettgte@freeler.nl wrote:

Dat wil ik met de zij en achterlip ook gaan doen , moet je daar nog een speciale grondlaag voor gebruiken, de voor lip was al gespoten ( was wel in een andere kleur dus alleen met 320 fijn geslepen)
                gr leo.

Ziet er wel gaaf uit met die wielen,
                persoonlijk zou ik dit laten doen denk ik gezien het een lichte kleur is.
                met zwart zie je denk ik lang niet zo veel verschil in kleur lijkt mij.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.