Kunstof bumpers opfrissen.

Forumindex Forums Modellen Corsa Kunstof bumpers opfrissen.

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249745
    Gidimerken
      Lid sinds:
      18 June 2012

      Hallo,
      Misschien al vaker gevraagd, ik heb gezocht op het forum, maar kan het niet gelijk vinden.
      Dus wat ik graag wil weten is, hoe krijg ik het best de grijze, doffe bumpers van mijn corsa, weer netjes? (zwart)

      Bedankt alvast!

      #18038755
      PyroNiels
        Lid sinds:
        29 August 2010

        Goedkoop en makkelijk? Pindakaas zonder stukjes (á een paar cent per potje bij aldi/lidl etc.) ;)
        Is bevonden dat dit beter werkt, en langer goed blijft als dure goedjes van bijvoorbeeld turtle-wax
        De test, en ‘before and after’ foto’s: http://www.tigrateam.nl/forum/showthread.php?t=683″ onclick=”window.open(this.href);return false;
        (wel eventjes aanmelden en voorstellen.)

        Hieronder het resultaat:

        #18038756
        tamiya
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 October 2011

          Kort gezegd, alles wat maar vettig is. Diesel, zonnebloemolie, vet, etc. Dik aanbrengen, even in laten trekken, en dan uitpoetsen. Om de 2/3 maanden even herhalen, en het lijkt als nieuw. Heb afgelopen week de zwarte kunststof delen met soort van schoenpoets gedaan, is prachtig geworden ;)

          #18038757
          Wesley12111991
            Lid sinds:
            26 November 2011

            heb gewoon bumper black van de action, nadeel is wel dat je het best vaak bij moet houden

            #18038758
            groenetijger
              Lid sinds:
              13 December 2007

              Als je iets langer wil genieten van mooie donker gekleurde bumpers:

              scheutje APC en Auto-Finesse Revive.

              En als het meer als een goed jaar moet blijven zitten: CarPro DLUX

              #18038759
              cdvos
                Lid sinds:
                2 May 2012

                Bumpers spuiten met Bumperzwart van Motip. Voor eens en altijd klaar

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.