Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › kunnen/passen subaru injectoren in een let?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 maart 2010 om 21:06 #17610471
niet met een vuldruk motor.
die loopt je meteen stuk..heb diverse zuigers liggen die door te weinig bezine in 1 cilinder weg smolten.
Been there, done that won’t do it again…Setje laten reviseren kost je een kleine 75 euri’s inclusief opbrengst meting etc…
16 maart 2010 om 21:30 #17610472ben er al uit,
1 acu
1 jerrycan met benziene
4 injectoren
4 maartbekers
1 brandtofpomp
1 brandstof rail
1 druk regelaar
wat benziene slangen en wat electra kabels en gaan :)hoewel 75 euro miss ook nog wel op te brengen is.
edit: btw iemand die hier antwoord op weet :)?
19 maart 2010 om 13:35 #17610473LET OP:
je kan kijken met de accu spanning of dat een injector klikt.
Maar op een injector wordt niet bodweg spanning gezet. veilige max duty cycle van een injector is ongeveer 80% dus als je denkt te doen wat ik denk dat je wilt doen duurt het niet lang of je hebt veredelde ruiten sproeiers. :jerryanyways
als je een functie generator hebt die 5v of 12v kan sturen met een impedantie van ongeveer 14,5 ohm dan gaat het goed.
Je moet dan een blokgolf output hebben om goed je opbrengst te kunnen meten.
Deze kan je dan varieeren tot naw die 80%dan moet je natuurlijk ook weten hoe die aantal cc/min @ brandstof druk zijn gemeten m.b.t. die duty cycle. (wat er dus in de originele spec lijsten staat)
als dit dus met een max waarde is moet je dit door rekenen.suc6
20 maart 2010 om 18:05 #17610474Goh wat ze niet allemaal verzinnen om geld te sparen..
hoop voor je dat t lukt..
21 maart 2010 om 18:25 #17610475origineel gepost door gsi-maffia
Goh wat ze niet allemaal verzinnen om geld te sparen..hoop voor je dat t lukt..
ik begin nu zelf ook te twijfelen, maar eens overleggen met me partner in crime :)
21 maart 2010 om 22:13 #17610476Originally posted by modfreak
LET OP:
je kan kijken met de accu spanning of dat een injector klikt.
Maar op een injector wordt niet bodweg spanning gezet. veilige max duty cycle van een injector is ongeveer 80% dus als je denkt te doen wat ik denk dat je wilt doen duurt het niet lang of je hebt veredelde ruiten sproeiers. :jerryanyways
als je een functie generator hebt die 5v of 12v kan sturen met een impedantie van ongeveer 14,5 ohm dan gaat het goed.
Je moet dan een blokgolf output hebben om goed je opbrengst te kunnen meten.
Deze kan je dan varieeren tot naw die 80%dan moet je natuurlijk ook weten hoe die aantal cc/min @ brandstof druk zijn gemeten m.b.t. die duty cycle. (wat er dus in de originele spec lijsten staat)
als dit dus met een max waarde is moet je dit door rekenen.suc6
idd, dure ruitensproeiers worden het dan king:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.