Krukascensor ?

Forumindex Forums Modellen Corsa Krukascensor ?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Mirko

Hallo,

Ik heb het vermoeden dat mn krukascensor defect is (corsa b 1.2 16V 1999).
      Ik heb dit vermoeden, omdat de auto goed rijd, maar na een paar kilometer uitvalt (als hij warm is). Start dan niet meer. Na een tijdje afkoelen start en rijdt weer gewoon goed. Valt vervolgens na een stukje rijden weer uit. Brandstof toevoer, relais, pomp etc werkt allemaal wel.

Zou dit de krukascensor kunnen zijn en kan ik dat uitlezen met Op-com ?

CommoCruiser
      Deelnemer

Dat zou kunnen, maar ik zou de auto eerst uitlezen voor je ‘m gaat vervangen.
        Dat kan inderdaad met een Op-com.

joop1970
        Deelnemer

Klinkt inderdaad als krukassensor.

arjontje
          Deelnemer

Klinkt als een krukas senor. En die gaan nog wel eens kapot bij de 1,2 16v.
            Maar lees hem eerst uit!
            Je zal niet de eerste zijn die luk raak dingen gaat vervangen en het blijkt wat anders te zijn.

En als je de sensor vervangt, neem een originele sensor!

Mirko

Bedankt voor de antwoorden tot nu toe. Ik zal hem inderdaad eerst even uitlezen. Ik heb wat problemen met de driver voor Op-com op m’n nieuwe laptop met Windows 10 (reeds in een ander topic gevraagd, maar advies is welkom)

Wat betreft sensoren koop ik meestal origineel. In dit geval is Bosch origineel dacht ik ?

arjontje
              Deelnemer

Geen idee of Bosch origineel is.
                Heb ook wel eens sensoren van VDO Siemens in mijn hand gehad. Maar weet niet meer of dat de 1,2 16v was.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.