Forumindex › Forums › Overige › Auto algemeen › kromme velg(en) richten
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 september 2014 om 13:06 #17267972
Hallo! waar kan ik lichtjes kromme velgen richten? neef van me is wat onvoorzichtig geweest. liefst regio gent/oost vlaanderen in belgie. bedankt!
Edit: vergeten bijvermelden, velgen hebben geen scheur of dergelijke en verliezen geen lucht.
11 september 2014 om 20:26 #18251722Raats motorsport. Zit in België
11 september 2014 om 20:40 #18251723Ik heb gister 1 velg laten richten bij velgen-expert.nl (Amsterdam)
zat een flinke deuk in. kosten ex btw zonder band 45,- met band 55,- ala minuut (uurtje wachten 65,-)
inc balanceren. (zelf voor de laatste optie gekozen aangezien ik niet wou wachten)
Dit is enkel het richten van de velg, zonder herstel spuitwerk.
de lak beschadigd namelijk wel bij het richten.
Daar dit bij mij aan de binnenkant zit en je het niet ziet vond ik het niet interessant om te laten doen
(kosten 70,- ex btw)
(maak ik waarschijnlijk zelf bij de eerst volgende schoonmaak beurt wel in orde :P )11 september 2014 om 21:07 #18251724@Boskje wrote:
Raats motorsport. Zit in België
heb ze een mail gestuurd :thumb
@Nessuno wrote:
Ik heb gister 1 velg laten richten bij velgen-expert.nl (Amsterdam)
zat een flinke deuk in. kosten ex btw zonder band 45,- met band 55,- ala minuut (uurtje wachten 65,-)
inc balanceren. (zelf voor de laatste optie gekozen aangezien ik niet wou wachten)
Daar dit bij mij aan de binnenkant zit en je het niet ziet vond ik het niet interessant om te laten doen
(kosten 70,- ex btw)
(maak ik waarschijnlijk zelf bij de eerst volgende schoonmaak beurt wel in orde :P )hmm bedankt maar amsterdam lijkt me wat ver..
12 september 2014 om 09:25 #18251725@Nessuno wrote:
(kosten 70,- ex btw)
(maak ik waarschijnlijk zelf bij de eerst volgende schoonmaak beurt wel in orde :P )Ik heb daar 4 velgen laten doen+ nakijken. Ben tevreden!
12 september 2014 om 09:31 #18251726@2000 wrote:
@Nessuno wrote:
(kosten 70,- ex btw)
(maak ik waarschijnlijk zelf bij de eerst volgende schoonmaak beurt wel in orde :P )Ik heb daar 4 velgen laten doen+ nakijken. Ben tevreden!
Ik heb niets te klagen, Echter heb het netter gezien in het verleden.
Maar voor de boggel die hier in zat en de prijs die ik betaald heb is het heel netjes gedaan.
Waarschijnlijk is het geen wat me nu tegenstaat hoe het er uit ziet aan de binnen kant.
(De krassen en beschadigingen na het richten)
Gok dat als het netjes is gespoten etc je geen verschil meer met de rest ziet.12 september 2014 om 09:39 #18251727lekker on topic weer
een review van een bedrijf in 020.
topic starter woont in belgie heeft eerder iets aan een bedrijf in de omgeving van breda
of in belgie zelf12 september 2014 om 09:49 #18251728Topicstarter vraagt om een richtbedrijf in de buurt. Dan is Amsterdam inderdaad behoorlijk uit de richting.
Maar iedereen die wel in de buurt van 020 woont weet nu wel dat je daar gerust terecht kan. Ik zie het probleem niet.14 september 2014 om 10:15 #18251729PUC Polish. Zit wel in belgisch limburg.
15 september 2014 om 15:42 #18251730heb vandaag een velg 15 inch laten richten in rotterdam 35 euro
cihan aelbrechtskade 155en het mooie is kon er op wachten
15 september 2014 om 15:46 #18251731Misch topic even laten renamen naar waar kan je je velg goed laten richten?
Tevens als een sticky laten neer zetten?8 november 2014 om 16:48 #18251732Schepers wiel service, heusden zolder.
17″ waar in deuk in zat. 50euro. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.