Kromme schijven, How-to gevraagd!

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Kromme schijven, How-to gevraagd!

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Opeltje17
    Deelnemer

Ja idd heerlijk, maar heb niet op alle onderdelen 35% vandaar dat ik het niet exact weet king:

jericho
      Deelnemer

Uiteindelijk heb ik de schijven maar laten vervangen bij de garage (niet de dealer!). De rem rechtsvoor begon opeens erg te stinken als hij warm was, net of hij aanliep. De monteur heeft hem op de brug gezet en gekeken of hij iets zag, maar dit was niet het geval. Ik heb wel meteen een afspraak gemaakt voor het vervangen van beide schijven voor, de blokken zou hij opschuren/vlak maken en hergebruiken..dat was de bedoeling althans.
        Na demontage van de blokken (linksvoor) bleken beide blokken gebarsten te zijn en los te laten van het zadel..heel vreemd. Hij liet de blokken aan mij zien, en ze waren beide in het midden van boven naar beneden gebarsten.

Al met al ben ik blij dat er eindelijk nieuwe schijven en blokken op liggen, nu kan ik weer normaal rijden en remmen. Het was vooral op de snelweg een drama als je met 120 km/h in de ankers moest, het leek net of de voortrein er onder uit trilde!

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.