krik vraag

Forumindex Forums Modellen Astra krik vraag

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    astra 1.4 pw

hoihoi,ik wil un andere einddemper op me astra zette,maar ik kom er moeilyk aan.heb krik gekocht om wat hoger te krygen maar op welke plek moet ik hem opkrikken,ben bang byv verkeerde plek dat er wat buigt ofzo.ik weet beetje domme vraag,maar alvast bedankt!groeten patrick

Sicco

Heb je niet van die oprijbokjes? Anders opkrikken en assteunen plaatsen

astra 1.4 pw

nee,die heb ik niet,waar moet moet ik de krik dan zetten,achteras?groeten patrick

Sicco

Doe ik wel indien nodig

astra 1.4 pw

oke,thanx dat ga ik dat morguh proberen.groeten

miraltje
              Deelnemer

origineel gepost door astra 1.4 pw
                nee,die heb ik niet,waar moet moet ik de krik dan zetten,achteras?groeten patrick

wees verstandig koop voor 25 euri een stel assteunen.

onder een auto werken dmv krik zonder as-steunen staat gelijk aan levensmoe/zelfmoord het is levensgevaarlijk.

de krik kun je plaatsen onder de originele opkrik plekken van je auto.
                deze plaatsen kun je in het instructieboekje van de auto vinden,je kunt ze herkennen aan de 4 kleine uitsparingen onderin het chassis waar de originele krik in past.

astraTD

origineel gepost door miraltje

origineel gepost door astra 1.4 pw

wees verstandig koop voor 25 euri een stel assteunen.

onder een auto werken dmv krik zonder as-steunen staat gelijk aan levensmoe/zelfmoord het is levensgevaarlijk.

de krik kun je plaatsen onder de originele opkrik plekken van je auto.
                  deze plaatsen kun je in het instructieboekje van de auto vinden,je kunt ze herkennen aan de 4 kleine uitsparingen onderin het chassis waar de originele krik in past.

Ja maar met een normale krik zou ik die niet plaatsen op de plaatsen wat het boekje aa geef.
                  Namelijk bij mij is het een keer gebeurt ik was aan het krikken op die punt, en ik zag het zo ombuigen, je kan het beste de krik onder de trekhaak zetten als je die hebt natuurlijk of onder de as.
                  Me auto staat nu ook op 2pootjes achter, ik probeer morgen een foto van temaken waar de auto nu op leunt.

Fearless
                  Deelnemer

Onder je achteras kan je je auto lekker hoog zetten.

Gebruik alleen niet dat zielige ding vanuit de kofferbak maar een goeie fatsoenlijke garagekrik!

Pas ook op met die goedkope assteunen.
                    Ik heb er 1 spontaan gebroken toen ik iets verkeerd tegen de auto aan leunde.
                    Toen viel de auto op mn remtrommel.
                    Waren steunen van de aldi :jerry Ik heb nu een fatsoenlijke mannesman assteunset. Kost iets meer, maar niet kapot te krijgen.

wim-v6
                    Deelnemer

Inderdaad, GOEDE assteunen zijn erg belangrijk.

Ik heb Assteunen voor een Lichte bedrijfswagens.

Willem

astra 1.4 pw

hoi,bedankt voor de tips,morguh maar kyken of wat ope is,dan haal ik me maar eerst assteunen,anders lykt t me toch niet zo slim om eronder te gaan liggen:o groeten patrick

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.