krasjes op koplampe

Forumindex Forums Modellen Astra krasjes op koplampe

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    manny21479

hallo mede Astra rijders,heb mn astra nu 2 weekjes en hij bevalt me prima.Toen ik hem kocht zaten er veel krassen op de koplampen(voornaamlijk bovenaan),heb dat ook gezegt voordat ik hem kocht en ze zouden het proberen te polijsten maar het ziet er nog steeds niet uit!Voor mij als leek zijnde lijkt het wel alsof de krasjes aan de binnenkant zitten :hmmz Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of een behulpzame mening over,dan hoor ik het graag(zal binnenkort nog wel ff een fotootje uploaden) bvd voor jullie reacties :thumb

Step-han
      Deelnemer

Heb je een Astra G? Dan kun je beter je setje koplampen vervangen voor een paar nieuwe.. Bij mij waren de lampen ook dof geslagen en met van die kleine krasjes.. krijg je er nooit mooi uit.

DarkNL08
        Deelnemer

ut beste kan je je koplampe vervange, da scheelt en hoop werk.

:jerry :jerry :jerry

miral astra

ik heb nog een set liggen, mag je zo komen ophalen!

op het forum marktplaats en gratis staan foto’s

manny21479

het is voor een Opel Astra H,sorry had ik er niet bijgezet.

J.Eland

Hallo leden, mijn koplampen zijn ook slecht na 10 jaar ik heb een set FK angeleyes gekocht, maar wat een ramp.
                ik wil nu weten welke koplampen ik het beste kan kopen. want die Angeleyes vind ik niks, Jammer van het geld.
                Vanmiddag heb ik zitten kijken naar orginele Bosch koplampen maar de verkoper wist niet of de stelmotor zo maar over te zetten is
                van de Hella. Als iemand dat weet verneem ik het graag. Ik rij een Astra Sport Z18XE van 2001.

Frankvanz

http://www.meguiars-nederland.nl/headlight-restoration-p-92.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hier kan je ze weer redelijk mooi mee maken, je er alleen wel een middagje voor uittrekken +/- 2 uur per koplamp

Spacejam
                  Deelnemer

Ik heb nog een setje zwarte lampen liggen voor een astra h.

crossagek

@J.Eland wrote:

Hallo leden, mijn koplampen zijn ook slecht na 10 jaar ik heb een set FK angeleyes gekocht, maar wat een ramp.
                      ik wil nu weten welke koplampen ik het beste kan kopen. want die Angeleyes vind ik niks, Jammer van het geld.
                      Vanmiddag heb ik zitten kijken naar orginele Bosch koplampen maar de verkoper wist niet of de stelmotor zo maar over te zetten is
                      van de Hella. Als iemand dat weet verneem ik het graag. Ik rij een Astra Sport Z18XE van 2001.

wat is het probleem dan met de angel-eyes ??

mijn koplampen zijn ook dof en ik zit er over te denken om over te stappen naar angel-eyes , ook vanwege de look ;)

Astra_DLS
                      Deelnemer

De stelmotoren zouden trouwens standaard astra G moeten zijn en dus gewoon moeten werken, ook op ander merk.
                        Ben ook wel benieuwd naar de problemen met je angel eyes, aangezien veel mensen dat hebben

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.