Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Krakende stoelen Vectra
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 juni 2012 om 12:16 #17249833
Zoals jullie weten ben ik sinds kort in het bezit van een Opel Vectra GTS uit 2008
Echter na een week begon de bestuurdersstoel enorm te kraken wanneer ik optrek of druk op de stoel zet.
De garage waar ik de wagen heb gekocht is een eindje weg, en had dus een offerte opgevraagd bij de opel dealer, die zeiden dat de kussens in de vering gedrukt waren en dus compleet vervangen moesten worden: schade 800 euro.
Hebben jullie dit vaker gehoord?
Ik belde daarna de garage waar ik de wagen gekocht had omdat er nog garantie op zit, ook zij vonden deze prijs aan de hoge kant en hadden dit nog niet eerder gehoord.
Ga dus maandag lagns de garage waar de auto vandaan komt, en kijken of hun er iets aan kunnen doen, irriteert me mateloos dat gekraak.22 juni 2012 om 16:49 #18039639Zitten er airbags in de stoelen? En stoelverwarming? Want zoiets kan de prijs aardig opschroeven, maar 800,- is in mijn ogen belachelijk veel. Daarom is de VOD bij mij in de ban ;)
22 juni 2012 om 17:12 #18039640Is een kwaaltje van de C :sleeping
Je vod vertelt onzin. De voorstoelen zijn modulair opgebouwd en bestaan uit z’n 30 delen welke je los kunt bestellen. Heb echter van de Engelse fora begrepen dat het een lastig zo niet onmogelijk probleem is om te achterhalen of op te lossen. Kunt ‘t beste bij de autodemontage voor rond de 75 euro een andere halen.Groet jraaf
22 juni 2012 om 17:18 #18039641Hmm…Fijn is dat dan..haha ik erger me er behoorlijk aan…ze zeiden dus tegen mij nou de stoelen zijn allebei doorzeten, en dat met 40.000 km op de teller. en perfect uitziend leer…en totaal niet doorgezeten…wat zou ik moeten vervangen om dit probleem op te lossen?
24 juni 2012 om 16:32 #18039642ik heb het ook gehad bij 25000 km en het zit in de zitting.
Bij de dealer hebben ze het binnenwerk van de zitting vervangen.
En nu tot op de dag van vandaag kraakt er niks meer (80000km).
Dus gewoon even terug naar je dealer.24 juni 2012 om 17:19 #18039643Dat werd bij mij dus ook aangegeven: kosten 800 euro….Heb nu een afspraak bij de garage waar ik hem heb gekocht om dit te laten verhelpen.
@mike hammer wrote:
ik heb het ook gehad bij 25000 km en het zit in de zitting.
Bij de dealer hebben ze het binnenwerk van de zitting vervangen.
En nu tot op de dag van vandaag kraakt er niks meer (80000km).
Dus gewoon even terug naar je dealer.8 juli 2012 om 10:52 #18039644Hallo,
Ook ik heb een krakende voorstoel gehad bij mijn 2008 Vec-Executive.
De dealer heeft er tot twee maal toe “iets”aan gedaan, maar het kraken kwam al snel terug.
Vervolgens ben ik zelf maar eens onder de stoel gaan liggen en heb alle scharnieren, veren en andere draaiende delen eens goed ingespoten met siliconen.
En….Nooit meer last gehad.
Het is even werk om de bekleding deels los te maken, maar het helpt wel. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.