Krakende armsteun in voorportier

Forumindex Forums Modellen Grandland X Krakende armsteun in voorportier

10 berichten aan het bekijken - 126 tot 135 (van in totaal 135)
  • Auteur
    Berichten
  • #18461014
    Hans GLX
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2018

      Beste @Jopsa, ik geloof je op je woord. Waarom zou je er om liegen? En wat win je ermee om onterecht Opel af te kraken? Je hebt niet éen, maar vele redenen  om te klagen. En dat moet op een forum als dit kunnen. Ook op het Volvo forum zijn er, die absoluut geen enkele kritiek kunnen verdragen over “hun” merk. Daar  ben ik wat te realistisch/nuchter voor. PSA heeft duidelijk steken laten vallen op de kwaliteit, en het goed functioneren van hun prijzige producten. Lees de verschillende topics over de GLX maar na. Daar word je écht niet vrolijk van. En dat zijn zéker niet chronische zeikerds. Zelfs bij de Hybride Opels. Lees en huiver! Ik hoop van harte, dat al je problemen via de rechter naar behoren worden opgelost. En ik wens alle forumleden hier, een beetje veel verdraagzaamheid, en een flink portie begrip voor elkaar toe. mvg, Hans.

      #18461019
      quandor
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2017

        Ik ben bijna in een stadium aangekomen om mijn bemiddeling toe te zeggen in het in België zoeken naar een goede / de beste geestelijk therapeut.

        #18461036
        Hans GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2018

          [quote quote=18461019]Ik ben bijna in een stadium aangekomen om mijn bemiddeling toe te zeggen in het in België zoeken naar een goede / de beste geestelijk therapeut.[/quote]Bemiddeling via Opel-Nederland, zou in dit geval misschien een betere optie zijn. :good:

          #18461044
          Hans GLX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2018

            Ook kan ik met jullie delen wat ik bij mijn Volvo mis, tov de Opel Grandland. Geen zaken om van wakker te liggen, maar toch. In de XC 40 kan je niet zien tijdens het rijden, in welke versnelling de automaat staat.(hooguit door op de toerenteller te letten) Dan moet je even naar Manueel schakelen (dat kan ook) stand M. Ook kan ik niet zien, of de motor op temperatuur komt, want een temp meter ontbreekt. Al ben ik altijd al gewend de auto rustig en kalm op temperatuur te rijden. Maar de grootste misser vind ik het ontbreken van een gewone oliepeilstok. Je kan alleen via de midden display in een menu, kijken hoe de oliestand is.(via een sensor) Ik heb liever een fysieke peilstok, dat lijkt me meer betrouwbaar dan een sensor. Maar wie ben ik? Ook heb ik bij het bestellen zaken laten vallen als: Leren bekleding, meedraaiende koplampen met bochtverlichting, AGR stoelen die elektr. verstelbaar zijn. Als ik die opties had gekozen, was de auto nóg eens € 5000, duurder uitgevallen. Maar deze heeft zaken die de GLX niet had. Adaptief Cruise Control met Pilot Assist. Cross Traffic Alert, en nog wat andere zaken. Dit deel ik even met jullie voor alle duidelijkheid. En voor hen die na de GLX wat anders willen, en hun budget het toelaat, is de XC 40 absoluut een aanrader. ;-)

            #18461101
            jopsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2019

              [quote quote=18461019]Ik ben bijna in een stadium aangekomen om mijn bemiddeling toe te zeggen in het in België zoeken naar een goede / de beste geestelijk therapeut.[/quote]

               

              Eerlijk gezegd zou ik in uw geval de kosten niet doen.  Ze zullen niet betaalbaar zijn om je geestelijke gesteldheid in orde te krijgen en je vijzen weer op een rijtje….

              Enne,raar eigenlijk wel dat je altijd op zo een manier reageert.  Dat betekent wel iets als je niks zinnigs antwoordt. Het forum voor geestelijk gestoorden is waarschijnlijk ergens anders.  maar zelfs daar zullen ze je niet graag zien komen vrees ik.  Zelfs zij zullen je niet kunnen volgen….

              #18461104
              jopsa
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 May 2019

                Maar blij dat je hier nog ronddoolt.  Kan ik nog eens goed lachen met uw leuke en echt wel verhelderende opmerkingen.

                #18461113
                Hans GLX
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 May 2018

                  [quote quote=18461019]Ik ben bijna in een stadium aangekomen om mijn bemiddeling toe te zeggen in het in België zoeken naar een goede / de beste geestelijk therapeut.[/quote] @quandor, ik vind zo,n opmerking echt niet gepast! Je doet nu net of @jopsa alles uit z,n duim zuigt, en alles verzint om Opel zwart te maken. En dan zéker ongepast om iemand psychisch ziek te noemen. Ik zou @Jan Driebeen wel eens over je opmerking willen horen. Naar elkaar met modder gooien, heeft zijn grenzen. :negative:

                  #18461122
                  jopsa
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 May 2019

                    Hans, laat Quandor maar uit zijn nek lullen.  Hij moet zich toch op 1 manier kunnen vermaken.  Ik gun het hem en lach lekker mee.

                    #18461129
                    quandor
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 November 2017

                      [quote quote=18461113]

                      Ik ben bijna in een stadium aangekomen om mijn bemiddeling toe te zeggen in het in België zoeken naar een goede / de beste geestelijk therapeut.

                      @quandor, ik vind zo,n opmerking echt niet gepast! Je doet nu net of @jopsa alles uit z,n duim zuigt, en alles verzint om Opel zwart te maken. En dan zéker ongepast om iemand psychisch ziek te noemen. Ik zou @Jan Driebeen wel eens over je opmerking willen horen. Naar elkaar met modder gooien, heeft zijn grenzen. :negative:[/quote]


                      @Hans
                      GLX : als ik twijfel of iemand zijn hand wel kan bewegen dan schrijf ik dat. Als ik  gerede twijfel heb of iemand die continue vreemde dingen schrijft het e.e.a. wel scherp voor ogen heeft dan schrijf ik dat ook. Lees voor de grap eens wat andere topics door, bijv. zeer recentelijk een topic genaamd vreemde zaken. Dan begrijp je heel misschien waarom ik twijfel.

                      #18461134
                      jopsa
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 May 2019

                        Alle zaken zijn inderdaad heel erg vreemd die hier met de wagen voorvallen.  Je formuleert het nu echt wel correct.  Ben niet de enige als je alles eens naleest (al dan niet skimmend….  moest je waarschijnlijk eens googelen slimmerd)  Maar je leest enkel wat jij wil en wiste in het verleden uw eigen reacties op bepaalde topics.  Dat zegt heel wat over u.

                        kan je even specifiëren wat je eigenlijk niet gelooft want daar blijf je toch wel wat onduidelijk.  Zeg nu niet dat je niks gelooft he.  Misschien komen sommige zaken bij u ook voor maar vind je ze eigenlijk normaal.   Dan ben jij eigenlijk vreemd te noemen.   Zoals een motor die uitvalt tijdens het rijden ; kan een besparende functie zijn misschien ??  Maar in het stuurslot gaan ondertussen lijkt me geen echte meerwaarde.  Het plots gaan wissen is misschien een extra functie voor wat komen gaat…  een soort helderziendheid en glazen bol in de wagen ingebouwd.  Ik kan verder gaan met vreemde dingen schrijven.  Maar,die besparende functie en glazen bol is een grapje he Quantum.  dat meen ik niet he.  Anders haal je dat ook aan opdat iemand niet goed zou sporen (zo zeggen jullie dat toch he)

                        Wel lieve Quantum,in welke opel garage ben je tewerkgesteld ?   Word je betaald om hier op het forum alles als een roze Opel wolk voor te stellen ?  Nogmaals,PSA/OPEL of hoe je deze brol ook moge noemen zijn gewoon een bende dieven die het geld uit de zakken halen maar zelf helemaal geen verantwoordelijkheden voor hun fouten en tekortkomingen wensen te nemen.  Hoeveel keer moet ik het je nog zeggen.  (ik zal het blijven zeggen hoor leukerd)    Jammer dat jij dit unicum niet bezit.  De tranen zouden over uw wangen rollen gezien het feit dat je al als een baby tekeer gaat als iemand klachten durft melden.  Lieve jongen,hoe oud ben jij ?  Hopelijk al uit de pampers of er misschien net weer in…..  Ooit Honda vfr 1200 gereden.  15200 euro gekost.  Problemen met cardanas.  Honda eiste dat de motor terug ging en alles werd netjes zonder kosten opgelost.   Waar blijft OPEL/PSA  ?   Sorry Quantorke als ik weer aan het fantaseren ga volgens u.  maar realiteit.

                        Ik groet u lieve man.  Laat je maar horen he want ik kijk altijd vol verwachting uit naar uw grappen.  Word je per woord,letter of zin vergoed door OPEL ?

                        Groetjes

                      10 berichten aan het bekijken - 126 tot 135 (van in totaal 135)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.