Krakende armsteun in voorportier

fan1966

Post weinig
Heeft iemand net zoals mij ook last van een krakende armsteun in het voorportier.

khynn7qbvh4dgrc8yu216plhe1lf489f.jpg

Ik ben dit probleem ook al tegen gekomen op een Duits forum.

[quote quote=18355535]Heb ik ook, alleen bestuurders kant[/quote]

Ben je er al mee terug geweest en zo ja wat hebben ze eraan gedaan

[quote quote=18355539]Nog niet, deze week eens langsgaan[/quote]

laat even weten wat ze er van zeggen, ik ga de week erop.

[quote quote=18355577]Daar is het bij mij niet , iets naar achter waar ik mijn arm opleg[/quote]

Heb inmiddels van mijn dealer (zie foto)

u6d9b9bz22o5y2zvd7qwk72xelv4mct6.jpg

[quote quote=18355759]Yep[/quote]

Leuk zo'n kat en muis spelletje! Ik durf het bijna niet te vragen zo flauw is het: Wat zei men bij de garage; Komt in orde? Lol

[quote quote=18355769]Staat er toch letterlijk ; “ komt in orde “[/quote]

Bedankt voor je super snelle reactie en heldere uitleg! Graag de volgende keer in stenografie of dokterhandschrift zodat ik sneller kan begrijpen wat je bedoelt met ' komt in orde' hahahaha

Ze hebben een nieuwe besteld, volgende week plaatsen.

is een bepaalde serie geweest denk ik, want ben in de toonzaal in 2 nieuwe gaan kijken en die hadden het niet.

[quote quote=18357262]Ze hebben een nieuwe besteld, volgende week plaatsen. is een bepaalde serie geweest denk ik, want ben in de toonzaal in 2 nieuwe gaan kijken en die hadden het niet.[/quote]

Kreeg bericht van mijn dealer dat "Citaat " Opel bevestigt mij dat hier nog geen oplossing voor is aangedragen, wel is er een prototype deurpaneel gemaakt maar deze heeft het probleem nog niet verholpen" Einde Citaat

[quote quote=18357262]Ze hebben een nieuwe besteld, volgende week plaatsen. is een bepaalde serie geweest denk ik, want ben in de toonzaal in 2 nieuwe gaan kijken en die hadden het niet.[/quote]

Mag ik vragen bij welke dealer je de auto in onderhoud hebt

Terug
Naar boven