Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Krakend geluid voorwielen.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 juli 2012 om 19:00 #17250344
Ik weet dat dit al zoveel is gevraagd hier, die vraag als je over een drempel rijdt en dat je dan zo.n krakend geluid hoort voren. Maar ik kan hem niet zo snel terug vinden, dus vraag het nog een keer opnieuw. Erg irritant, dit waren toch de stabilisator rubbers of…?? Die droog zijn of versleten waren? Nieuwe eronder en dan is het over of? Maar was best een werk toch? Wat kosten die rubbers? Niet duur dacht ik toch? Alleen het was wel ff werk begreep ik??? Wat moet er allemaal gedemonteerd worden? En lang bezig? Mijn automaat moet eruit en gereviseerd worden, dus dan gaat er veel los onderen. Kunnen ze gelijk die rubbers vervangen. Weet iemand een typenummer ofzo?
8 juli 2012 om 19:20 #18045366lijken me eerder draag arm rubbers of fusee kogels kunnen dat geluid ook maken zeker als ze droog zijn.
8 juli 2012 om 19:24 #18045367zijn die duur dan?? fuseekogels die kan je smeren dan??
8 juli 2012 om 19:37 #18045368Bij mij kraakt ie aan een kant als ik door de bocht rij met 30km/u.
Heb het ff gechecked maar bij mij was het het stabilisatie-stangetje. Van de week even een nieuwe monteren en dan moet het weg zijn !
Om dit te checken moet iemand even flink op de neus druwen , en dan moet je zelf even achter je voorwiel voelen aan het stangetje. Je voelt gauw genoeg of dat hem is !
8 juli 2012 om 19:39 #18045369kan je smeren inderdaad Ik zou even informeren bij een universeel garage eerst even laten kijken is meestal zo gevonden.
smeren helpt maar even zou hem dan wel vervangen.!
kan ook stangetje wezen is in feite het zelfde kogeltje als die van het Fusee
8 juli 2012 om 20:08 #18045370oke bedankt….
8 juli 2012 om 20:31 #18045371Kunnen ook je toplagers zijn van je veerschotel, had ik ook. Ik had van alles vervangen (stabi rubbers, stuurstangen, drop links) en bleek toch de toplager te zijn.
Stabi rubbers heb ik vervangen voor powerflex ( http://www.biesheuvel.nl/store/powerflex/3/136″ onclick=”window.open(this.href);return false; ) wel even je stabilisator stang diameter opmeten zijn n.l 2 of 3 maten. Kun je gelijk kijken of deze speling hebben.
Drop Links heb ik vervangen voor Meyle Hd ( http://www.ebay.de/itm/2x-Meyle-HD-Koppelstangen-Verstaerkt-Opel-Vectra-C-NEU-/200552286197#ht_3704wt_1139″ onclick=”window.open(this.href);return false; ), deze zijn sterker dan de orginele.En de toplagers kan je bij je dealer halen of even op internet kijken. 13270705
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.