kraak geluid bij drempels nemen

Forumindex Forums Modellen Astra kraak geluid bij drempels nemen

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    OscaR-16v
    Deelnemer

die van mij kraakt zowel zomers als winters:P

jarnostation

heb er een dikke klodder homokoneten vet op gesmeerd en gaat al 2mnd goed hahah

kiyamizio

rubbers demonteren stang schuren( zit vaak ook roest enzo en dan vaseline er op smeren en weer monteren, ook nieuwe rubbers monteren

Astra F Vaassen
          Deelnemer

Die van mij kraakt nu ook de 1e paar drempels door de kou maar het is daarna gewoon weer weg:P

rachid_1985

Heb ik ook inderdaad bij mijn astra g uit 2000… Bij drempels of een hobbelige weg kraakt het als een gek.
              Gelukkig blijkt het niks ergs te zijn! Het kan ook zijn dat er veel vuil zit bij de veerschotels. Gewoon een kwestie van schoonmaken of uiteraard die stabilisator rubbers laten nakijken op slijtage. Maak je geen zorgen, opel houd niet van de kou.

gwn
              Deelnemer

ik heb het sinds begin van dit jaar, 3 maanden terug de stabilizatorstang rubbers laten vernieuwen en met het “speciale vet” dat de opel garage gebruikt laten invetten—> geen oplossing helaas, was wel 200 euro kwijt helaas… (Astra H hatchback)… zijn er nog mensen die een andere oorzaak weten? Heb het nu al 3x aangegeven bij mijn de Opel garage maar steeds het antwoord: ja het kan zoveel zijn en het geluid is niet duidelijk te plaatsen dus weten we niet… baal er ontzettend van! :swear

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.