kraak achterklep

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila kraak achterklep

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Zafira2.2
    Deelnemer

Betreft Zafira B 2006 2.2 benz Cosmo

Ik heb sinds het begin een kraak van achter uit de auto. Het komt niet bij de ophanging wielen vandaan maar doet zich voor bij de achterklep en dan met name in bochten. Ik heb al meedere keren de scharnieren van de achterklap gesmeerd, losse troep uit de achterback gehaald etc.

De auto is niet voorzien van een panorama dak ( die nogal kraak gevoelig is )

Kent iemand dit?

twistam

Kan zijn dat de achterklep misschien wat bijgesteld moet worden?
        Overigens hadden wij last van een rabbel in de kofferbak en dan met name op slecht wegdek. Nooit kunnen vinden totdat ik een keer op de 3e zitrij zat. Ik keek gewoon uit het raam, en zag in mijn ooghoek wat trillen. Dat was de kunststof afdekplaat van de achterklep (het gedeelte onder het raam). Hiervan zat 1 klemmetje niet vast, eerst een paar keer proberen licht in te drukken maar bleef niet zitten. Toen maar eens een flinke mep tegenaan gegeven en toen zat hij vast! Nooit weer een rabbel gehoord, in de gehele auto ook niet trouwens!

Zafira2.2
        Deelnemer

gisteren de hele kofferbak leeg gehaald; alles eens nagelopen maar de kraak blijft. Zaterdag bij de opel winterdag zal ik het eens aankaarten, wie weet.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.