Als ik mijn c20xe ‘s ochtends start springt hij heel mooi aan, maar vervolgens gaat het toerental onwijs schommelen.
ik heb geen toerenteller dus weet niet hoe heftig exact maar na een minuut draaien ofzo is het weg. Dan kan ik ook eigenlijk pas fatsoenlijk wegrijden. Iemand een idee?
setup: 3 bar benzinedruk, geen lamda, openlucht filter, geen kat, nieuwe performance bougi kabels.
Ik vermoed dat de stationair regeling vies is.
Het ronde aluminium ding met 2 slangen en 1 stekker eraan onder je inlaatspruitstuk, dat is waarschijnlijk de boosdoener.
Als je die schoonmaakt dan moet het probleem verholpen zijn.
(leuke klus bij een corsa A :P )
met remmenreineger van bovenaf in de slang.
doe dit 2 a 3 keer tussendoor ff starten.
en vervolgens iets van teflon spray.
heeft bij mijne ook prima gewerkt.
en scheelt echt een hoop gekloot
+/- 15 min werk
stationair motor eronderuit en dan reinigen +/- 2 uur werk
Had er bij mijn Kadett trouwens lang geen 2 uur voor nodig, misschien wel bij de Corsa hoor… Nou heb ik er ook een SFI vervanger op, dus scheelt wel, zit een stuk minder in de weg.
Ha dacht al, wordt een kl#te karwei, maar op deze manier scheelt het een hoop bloed zweet en tranen.
Zal het eens doen zo vanmiddag, laat wel weten hoe het is vergaan.
Mijn blokje gaat binnenkort uit de corsa waarschijnlijk, hij is van achteren aangereden en nu is alles krom aan de achterkant.
as, ophanging e.d. Hij is eigenlijk te krokant om de zaak recht te trekken helaas.
Dus binnenkort wellicht een heel leuk blokje hier te koop.
Evt. met aangekoppelde F13 met racekoppelingsset.
Auteur
Berichten
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.