koude lucht! hoe krijg ik die bij mijn open luchtfilter

Forumindex Forums Modellen Manta koude lucht! hoe krijg ik die bij mijn open luchtfilter

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    trashmetal
    Deelnemer

@mar10manta wrote:

het gaat erom dat het open luchtfilter warme luchtpakt als je b.v van de grote weg afkomt en dan onderaan uitvoegstrook geen koele lucht heeft ! het gevolg motor slaat af! DUS WIL IK WIL GRAAG KOELE LUCHT AANVOER RECHTSTREEKS BIJ MIJN LUCHTFILTER KRIJGEN! DUIDELIJK TOCH! daar heb ik helemaal geen reken sommmen voor nodig!

Helemaal mee eens :thumbup
      Had je graag komen helpen maar ff naar goes heen en weer heb ik even geen tijd voor
      BTW 4 jaar op SG Groot Stelle gezeten aan de bergweg king:

lenn0
      Deelnemer

Ik bedoel maar te zeggen dat er nog best wel wat andere mogelijkheden zijn waardoor die motor afslaat als hij warm is en jij de koppeling intrapt.
        Storingen, valse lucht, luchtfilter verstopt etc. etc.

Dat je luchttemperatuur niet optimaal is ok, maar of ie dan gelijk af mag slaan?

Gewoon goed bedoeld martien, zou zonde zijn als je van die leuke tips als gaten zagen in je chassis aanneemt en het toch misschien iets anders blijkt te zijn.
        Je geeft zelf al aan dat je zo’n beetje door al je opties heen bent, je hebt gewoon niet veel ruimte.

Als je echt overtuigd bent dat dit het probleem is, zou ik zelf toch 1 koplamp eruit halen en vandaaruit een fikse slang erop zetten naar je filter.
        Misschien heb je nog wel een irmscher unit over waar je een “zomer” setupje van kan maken.

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.