kosten skai dak

Forumindex Forums Modellen Manta kosten skai dak

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    hum

nou heb vandaag ff wezen vragen bij een bedrijf om op me a-manta een zwart skai dak te plakken kosten ong 500 eurie:argue [ongezien en geschatte prijs]
      is dit een normale prijs :wtf

en wie wil kan dit bij mij thuis komen doen in een verwarmde garage omdat ik de auto er niet zo 123 uit kan rijden doe ik dit ook liever zo min mogelijk

kabouter
      Deelnemer

je kunt bettus accu (melvin)vragen ik heb gelezen op het big opels forum dat zijn moeder zelf die skai daken maakt,dus misschien kunnen zij je daar mee helpen

gr kabouter

hum

oke gaan we daar ff neuzen bedankt:P

Black Magic

we hebben hier in apeldoorn vorig jaar de berlinetta van mantamafkees laten doen
            kostte toen iets van 350 €

bedr5ijf heet meneer sam staan wel meer daken op zijn site

bettus accu
            Deelnemer

bij ons kost een skai dak ongeveer 150,00. we kunnen hem er ook nog op maken voor je of doe je dat zelf?

groet melvin

ICEQUEEN_Manta_Logan
              Deelnemer

Wasknijppers en een pot lijm dan moet het toch lukken :angel

Kermitkiller

waarom koop je niet dat nieuwe bordeaux rode dak van mij herman en laat het er bij melvin opzetten of iemand anders dan heb je het wel in de orig kleur :thumbup

hum

bordeaux heb ik een paar keer gezien maar vindt ik echt niet mooi staan ,dan lijkt net of het skai vaal is ten opzichte van de lak,en origineel is …..hij toch niet ondertussen …leren voorstoelen,voorspoiler,sr meters,wel org velgen d’r bij maar komen lm velgen onder
                    dus wordt ie zwart

en ik kan de auto wel uit de garage krijgen maar daar moet ik nogal enige moeite voor doen met de kans op beschadiging aan de lak vandaar dat ik hem nu nog het liefst laat staan tot ie helemaal klaar is

melvin ik stuur je morgen ff een u2u
                    als ik de complete auto zelf heb gerenoveerd moet z’n dak toch ook wel lukken [met begeleiding en/of uitleg]

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.