kosten lassen wielkastranden?

Forumindex Forums Modellen Kadett kosten lassen wielkastranden?

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    ginkelvanmichiel
    Deelnemer

ik heb al een beetje lopen zoeken, maar echte prijzen heb ik niet gevonden.

Iemand een idee waarop ik zou moeten rekenen voor het vervangen van twee wielkastrandjes van een Kadett E Sedan?
      Het gaat eigenlijk alleen om het onderste randje, maar waarschijnlijk is het noodzakelijk wil je het mooi krijgen de bovenrand integraal te vervangen…

asconahobbyist
      Deelnemer

ik denk als je het echt knap wil laten doen dat je moet rekenen op een 350 euro per kant,in geval van uni (dus geen metallic ) lak.
        Dan is het erin gelast en het is gespoten.
        Wat op het oog??? :kewlpics

ginkelvanmichiel
        Deelnemer

oh, dat valt me nog wel mee. Zal eens aan een bevriende meester in plaatwerken en spuiten vragen wat hij rekent ;)

en ja, ik heb iets op het oog. Maar aan gezien het oog ook want wilt zeg ik: in de toekomst die wielkastranden vervangen, want dat is geen gezicht.
          Maar eerst de auto eens gaan bekijken zaterdag, net een afspraak gemaakt. Ook de andere Kadett-puntjes eens even inspecteren.

asconahobbyist
          Deelnemer

idd,je kan er zomaar mee op je bek gaan omdat ie toch slechter is dan je dacht.
            We horen het wel,duimen dat het wat is! :thumbup

ginkelvanmichiel
            Deelnemer

Helaas, auto had z’n beste tijd wel gehad… Lekbakjes weg, dorpels slecht, voorschermen buiten bij de bumper en binnen bij het front slecht, dwarsbalk linksachter onder de kofferbak doorgerot…

Jammer, want het ging hier om een Kadett Beauty in Baikal Blau metallic, die maar een week verschilde met de auto die mijn ouders tot ’99 hebben gehad. Maar ja, die was in ’99 al slecht aan het worden, valt het nog mee dat dit exemplaar anno 2013 nog op de weg is :)

asconahobbyist
              Deelnemer

Jah,die laatste kadetten waren wel heel slecht.
                Mijn 91er expression is in 2003 ook van een mooie kar een barrel geworden,roest was geen houden meer aan.
                uit 1986/87 en 88 zijn nog de meeste nette exemplaren overgebleven lijkt het.

saluma
                Deelnemer

Zonde zonde!!!!!! Er sterven elk jaar een hoop Kadetts een gruwelijke dood.Helaas.
                  Succes met de verwerking ervan.
                  gr Marcel.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.