koppelingset en vliegwiel astra h gtc z19dth

Forumindex Forums Modellen Astra koppelingset en vliegwiel astra h gtc z19dth

• Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    gtcz19dth
    Deelnemer

Hallo,

ik wil op zeer korte termijn de koppelingsset en het vliegwiel plus toebehoren van mijn astra h gtc z19dth 150pk motor vervangen
      kan iemand mij vertellen of dit de juiste set is ??

ik neem aan dat de complete luk set goed is aangezien ik ook weleens lees dat het vliegwiel van sachs is ?

http://www.ebay.nl/itm/ZWEIMASSEN-KUPPLUNGSSATZ-LUK-GM-ASTRA-H-SIGNUM-VECTRA-C-ZAFIRA-B-1-9-CDTI-08-/331134539091″ onclick=”window.open(this.href);return false;

gtcz19dth
      Deelnemer

Ik neem aan dat de set gewoon goed is ?
        Mocht iemand antwoord weten op mijn vraag je helpt me er erg mee !!

Het is de bedoeling het deze week nog te bestellen.

ik heb een 6 bak handgeschakeld dit kan toch enkel de m32 bak zijn ? De auto komt uit 2005

Gr maurice

theunm

heb je gezien dat het een poolse verkoper is

misschien kun je wat met deze verkoper

http://www.marktplaats.nl/verkopers/16289999.html

gtcz19dth
          Deelnemer

Ja dat zie ik nu ook maar dat lijkt me niet echt een probleem hij heeft gewoon een goede feedback en je hebt paypal kopersbescherming.

iquick
            Deelnemer

Zoals het er nu naar uit ziet zou dit moeten passen, bouwjaar 2005 staat ook in de lijst.

gtcz19dth
              Deelnemer

Oke lijkt mij ook maar moet het wel zeker weten niet dat de hele auto uit elkaar licht en het vliegwiel schijnt bijvoorbeeld niet te passen.

iquick
                Deelnemer

Daarom, ik zou eerst bellen met de dealer, GM nummer van de DMF en de OEM nummer van LUK reparatieset opvragen, vervolgens vergelijken. Als je toch perse van deze verkoper wilt kopen, zou ik deze eens mailen voor meer info.

Anoniem

Ik zou dit echt niet doen.. lekker via FSRS-opelwebshop, laat die jongens eens een prijs voor je maken. hebben mij ook enorm geholpen toen met mijn nieuwe vliegwiel en drukgroep. Voordeel: komt direct met nieuwe originele GM vliegwielbouten(die je via Ebay dus niet krijgt en los moet bestellen), remolie voor het druklager en het druklager zelf van GM…

Ofwel, complete set en in een keer klaar..

gtcz19dth
                    Deelnemer

zojuist contact gehad met fsrs met een flinke korting kom ik alsnog duurder uit
                      ook contact gezocht met de verkoper die theunm hierboven stuurde bij deze verkoper zou ik op 599 uitkomen

http://www.daparts.nl/contents/nl/p2211_Luk_415024110___624322633_.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

hier wordt een boutenset bij geleverd, de verkoper zegt dat hij nog nooit gehoord heeft dat de boutenset niet zou passen kun je dit nader toelichten ?

gtcz19dth
                      Deelnemer

na wat zoek werk kom ik erachter dat de gegevens die de ebay verkoper opgeeft exact moeten kloppen,

Koppeling:
                        -Luk: 624322633
                        Vliegwiel
                        -Luk: 415024110
                        Boutenset
                        -Luk: 411 0122 10

ik zie daarom ook niet echt een reden om het elders voor een veel hoger bedrag te kopen, waarschijnlijk gaat het dus toch via ebay besteld worden.

theunm

het is maar net wanneer je tevreden bent.

weet niet of ook bij de dealer gevraagd hebt wat de delen moeten kosten.

bij mijn auto had ik de delen voor een prijs waarvoor mijn garage niet kon inkopen.

en misschien was het via polen nog wel goedkoper geweest alleen nu kan iemand in nederland er nog een boterham voor kopen

gtcz19dth
                          Deelnemer

ik heb opel mulders gebeld totaal 2300 euro ex btw aan onderdelen ik heb hard moeten lachen en de beste meneer nog een fijne dag toegewenst en opgehangen.

Spacejam
                            Deelnemer

In de UK zit ook een verkoper van dat spul (http://www.ebay.nl/usr/parts2clear” onclick=”window.open(this.href);return false;), even zoeken daar, je kan hem ook gewoon je chassisnr sturen, dan zoekt hij het op. Volgens mij hebben al verschillende mensen een vliegwiel/koppeling set bij hem gekocht. Die sets waren dacht ik iets van 500pond.

gtcz19dth
                              Deelnemer

Toch via ebay besteld via de poolse verkoper 504 euro betaald inclusief verzending.
                                zeer tevreden over alles verkoper vroeg om mijn chassisnummer en wist mij vervolgens te vertellen dat ik een sachs vliegwiel nodig had
                                inplaats van het normaal bijgeleverd luk vliegwiel heeft dus de set op maat gemaakt.
                                levering was ook zeer snel vrijdag besteld dinsdag geleverd met dpd trackingcode.

de gedachte van sommige hier op het forum dat ik maar beter kan afhaken omdat het een poolse verkoper is in mijn ogen wel erg kortzichtig maar goed :sleeping

alles is inmiddels ingebouwd voor nog geen 800 euro totaal inclusief nieuwe bakolie

de auto rijdt weer perfect. :thumb

theunm

mooi dat je geslaagd bent.

weet niet wat kort zichtig is .
                                  het gaat niet zo goed in nederland en je hebt net je muntjes naar polen gestuurd.
                                  had je ze aan iemand in nederland geven had die weer een paar muntjes uit kunnen geven in nederland.

dit kringetje is dus bij jou gestopt.

b07

jij denk dat geld wat hier word uitgegeven ook in Nederland blijft ?

Nederland verspilt miljarden euro’s van onze belasting centen aan ontwikkelings-landen, Europese-unie, Griekeland, Amerika oorlog enz.

als ik moest kiezen tussen 2300 of 500 euro zou ik het ook wel weten, ik heb vaak zat dingen uit polen besteld omdat het daar goedkoper is, het is gewoon hetzelfde merk en onderdeel, waarom zou je daar meer voor betalen, dan ben je dief van je eigen portemonnee

gtcz19dth
                                    Deelnemer

in nederland was ik 700 euro kwijt geweest

nu een kleine 500 euro dat vind ik toch wel de moeite waard
                                      en inderdaad het principe dief van je eigen portomonee is hier ook zeker van toepassing

ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt
                                      het ging mij eigenlijk meer om het principe dat iets uit polen nooit goed kan zijn in de ogen van sommige mensen dat vind ik gewoon erg kortzichtig elk volk heeft zn rotte appels

maar in mijn ogen is een pool of andere buitenlander gewoon gelijk aan een nederlander.

en zie ik de reden ook niet om niks bij een pool te kopen.

b07

gelijk heb je ,ik koop altijd auto banden in polen ,altijd netjes binnen 1 of 2 dagen geleverd ,een band waar je hier in de garage 160 euro voor betaald koop je online in polen voor 80 euro.

het is natuurlijk fijn als de garage jan moersleutel hier om de hoek nog een boterham kan verdienen van ons geld maar, ik vind het nog veel belangrijker dat ik zelf ook nog een stukje vlees of brood kan kopen :D

Anoniem

Lekker belangrijk dat het geld het land uitgaat.. Ik koop ook veel uit het buitenland, als het mij geld scheelt, prima toch..

IK zeg, top gedaan, jezelf voor weinig geld goed geholpen!

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.