Koppeling Astra G blijft hangen

Forumindex Forums Modellen Astra Koppeling Astra G blijft hangen

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Hylke90

Goedemorgen,

De koppeling van mijn Astra G uit 2002 blijft af en toe hangen. Het pedaal komt wel omhoog, blijft op de laatste paar centimeter even hangen en komt dan verder omhoog. Voor het rifunctioneren van de motor is het geen probleem, hij ontkoppelt wel goed maar het is een behoorlijk vervelend gevoel steeds. Vorig jaar heb ik dit probleem ook gehad, toen was het na een paar duizend kilometer ook zo maar weer verdwenen maar nu is het dus terug.

Herkent iemand dit probleem of weet iemand waar dit probleem vandaan kan komen?

Met vriendelijke groet,

Hylke Zijlstra

xladage
      Deelnemer

Ok Domme dingen mogen gezegd worden….. dus…. ik had dit vorig jaar ook, toen bleek mijn mat verschoven achter het pedaal.
        De zwarte mat onder je voeten dus. De borgpennetjes ware los en de mat was een paar centimeter verschoven.
        mat terug, en opgelost…. :shock:

TedMechanic
        Deelnemer

@xladage wrote:

Ok Domme dingen mogen gezegd worden….. dus…. ik had dit vorig jaar ook, toen bleek mijn mat verschoven achter het pedaal.
          De zwarte mat onder je voeten dus. De borgpennetjes ware los en de mat was een paar centimeter verschoven.
          mat terug, en opgelost…. :shock:

Haha, dat komt mij wel bekend voor ja. Eens in de zoveel tijd schuift mijn mat ook naar voren en dat merk je inderdaad vooral doordat het koppelingspedaal net een schokje geeft als die boven is :P

Is inderdaad een raar gevoel, maar als je dan de mat terug schuift is het weer over.

Haasje17
          Moderator

Bij mij zitten er van die draaiknoppen bij de stoel om je mat vast te zetten! Wellicht een tip kun je los kopen.

xladage
            Deelnemer

Goeie tip! Ik heb alleen de originele matten niet meer, en die van mij heeft de ogen niet om die clip door te doen.
              Maar goed dubbelzijdig tapijttape doet zn werk nu ook goed ;)

swebbie
              Deelnemer

Klittebandstrips;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.