koppeling

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum koppeling

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Hots

hallo opel liefhebbers heb een vraag,misschien dat jullie mij verder kunnen helpen, ik hoor bij het intrappen/loslaten van de koppeling een ratelend geluid,waarschijnlijk is vliegwiel kapot,misschien iemand hier evaring mee.?? groeten Hots

speaker
      Deelnemer

wat voor vec??
        welke motor??

info?

jraaf
        Deelnemer

origineel gepost door Hots
          hallo opel liefhebbers heb een vraag,misschien dat jullie mij verder kunnen helpen, ik hoor bij het intrappen/loslaten van de koppeling een ratelend geluid,waarschijnlijk is vliegwiel kapot,misschien iemand hier evaring mee.?? groeten Hots

Klinkt zeer bekent, bij mijn Z1.9DTH was het de drukgroep/hydrauliek/koppelingplaten en het vliegwiel.

Naar gelang het ratelen gaat het wel een tijd mee voor dat het echt kapot gaat maar better safe then sorry. Vliegwiel zit er dan ook dik in dat ie mee moet.

Succes en safe driving, Jurgen

speaker
          Deelnemer

origineel gepost door jraaf

Klinkt zeer bekent, bij mijn Z1.9DTH was het de drukgroep/hydrauliek/koppelingplaten en het vliegwiel.

Naar gelang het ratelen gaat het wel een tijd mee voor dat het echt kapot gaat maar better safe then sorry. Vliegwiel zit er dan ook dik in dat ie mee moet.

Succes en safe driving, Jurgen

Ben er nu zelf mee bezig. Maandag gaat het gebeuren.
            http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=126165

Hots
              Quote:
              origineel gepost door speaker
              wat voor vec??
              welke motor??

info? hallo peter,hier nog wat info het is een vectra z1,9dt bj 2005.

speaker
              Deelnemer

hallo peter,hier nog wat info het is een vectra z1,9dt bj 2005.

Hej Hots,

Ik heb er sinds een week of 2 ook last van. het begon met een klein rammeltje… maar wordt steeds erger.
                Maandag wordt de koppeling/drukgroep/vliegwiel vervangen.

De mijne is een Z1.9DTH maar als je een 6-bak hebt , dan is deze het zelfde !

Hots

origineel gepost door speaker

hallo peter,hier nog wat info het is een vectra z1,9dt bj 2005.

Hej Hots,

Ik heb er sinds een week of 2 ook last van. het begon met een klein rammeltje… maar wordt steeds erger.
                  Maandag wordt de koppeling/drukgroep/vliegwiel vervangen.

De mijne is een Z1.9DTH maar als je een 6-bak hebt , dan is deze het zelfde !

Eej peter bij mij ook ong 2weken geleden begonnen met klein rammeltje,ik heb idd een 6bak, maar ik net naar garage(geen opel dealer) geweest en idd,koppeling/drukgroep/vliegwiel..maandag auto wegbrengen,het kost paar centen Maar dan heb je ook wat.. Bedankt

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.