Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › koppeling
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 mei 2010 om 15:26 #17221136
hallo opel liefhebbers heb een vraag,misschien dat jullie mij verder kunnen helpen, ik hoor bij het intrappen/loslaten van de koppeling een ratelend geluid,waarschijnlijk is vliegwiel kapot,misschien iemand hier evaring mee.?? groeten Hots
12 mei 2010 om 15:31 #17670963wat voor vec??
welke motor??info?
12 mei 2010 om 15:42 #17670964origineel gepost door Hots
hallo opel liefhebbers heb een vraag,misschien dat jullie mij verder kunnen helpen, ik hoor bij het intrappen/loslaten van de koppeling een ratelend geluid,waarschijnlijk is vliegwiel kapot,misschien iemand hier evaring mee.?? groeten HotsKlinkt zeer bekent, bij mijn Z1.9DTH was het de drukgroep/hydrauliek/koppelingplaten en het vliegwiel.
Naar gelang het ratelen gaat het wel een tijd mee voor dat het echt kapot gaat maar better safe then sorry. Vliegwiel zit er dan ook dik in dat ie mee moet.
Succes en safe driving, Jurgen
12 mei 2010 om 15:46 #17670965origineel gepost door jraaf
origineel gepost door Hots
hallo opel liefhebbers heb een vraag,misschien dat jullie mij verder kunnen helpen, ik hoor bij het intrappen/loslaten van de koppeling een ratelend geluid,waarschijnlijk is vliegwiel kapot,misschien iemand hier evaring mee.?? groeten HotsKlinkt zeer bekent, bij mijn Z1.9DTH was het de drukgroep/hydrauliek/koppelingplaten en het vliegwiel.
Naar gelang het ratelen gaat het wel een tijd mee voor dat het echt kapot gaat maar better safe then sorry. Vliegwiel zit er dan ook dik in dat ie mee moet.
Succes en safe driving, Jurgen
Ben er nu zelf mee bezig. Maandag gaat het gebeuren.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=12616512 mei 2010 om 16:22 #17670966Quote:origineel gepost door speaker
wat voor vec??
welke motor??info? hallo peter,hier nog wat info het is een vectra z1,9dt bj 2005.
12 mei 2010 om 17:02 #17670967origineel gepost door Hots
hallo peter,hier nog wat info het is een vectra z1,9dt bj 2005.Hej Hots,
Ik heb er sinds een week of 2 ook last van. het begon met een klein rammeltje… maar wordt steeds erger.
Maandag wordt de koppeling/drukgroep/vliegwiel vervangen.De mijne is een Z1.9DTH maar als je een 6-bak hebt , dan is deze het zelfde !
12 mei 2010 om 18:47 #17670968origineel gepost door speaker
origineel gepost door Hots
hallo peter,hier nog wat info het is een vectra z1,9dt bj 2005.Hej Hots,
Ik heb er sinds een week of 2 ook last van. het begon met een klein rammeltje… maar wordt steeds erger.
Maandag wordt de koppeling/drukgroep/vliegwiel vervangen.De mijne is een Z1.9DTH maar als je een 6-bak hebt , dan is deze het zelfde !
Eej peter bij mij ook ong 2weken geleden begonnen met klein rammeltje,ik heb idd een 6bak, maar ik net naar garage(geen opel dealer) geweest en idd,koppeling/drukgroep/vliegwiel..maandag auto wegbrengen,het kost paar centen Maar dan heb je ook wat.. Bedankt
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.